0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення маркетингової діяльності ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат” по виробництву та збуту продукції (ID:26803)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 72
Рік виконання: 2002
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
1. Загальне знайомство з ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат” 1.1. Місце знаходження підприємства 1.2. Історія розвитку підприємства 1.3. Територія підприємства 1.4. Номенклатура і асортимент продукції 2. Технологічна характеристика підприємства 2.1. Тип виробництва 2.2. Короткий опис технологічних процесів хлібопекарського виробництва 3. Апарат управління 3.1. Відносини між всіма елементами, які піддержують дякуючи лінейним і функціональним зв’язкам 3.2. Найважливіші служби керування 4. Майно і власність ОАО «Ватутинский хлебокомбинат» 4.1. Загальна оцінка стану основних фондів 4.2. Форма власності на майно 5. Взаємовідносини ВАТ «Ватутінський хлібокомбінат» з зовнішніми контрагентами 5.1. Сутність зовнішнього середовища і необхідність її вивчення 5.2. Споживачі готової продукції 5.3. Постачальники сировини 5.4. Фінансово-кредитні заклади 6. Система планів підприємства і оцінка його діяльності 7. Затрати і фінанси підприємства 7.1. Аналіз затрат на виробництво 7.2. Аналіз затрат на гривню товарної продукції і вплив факторів на зміну їх рівня 7.3. Аналіз балансового прибутку і її використання 7.4. Аналіз рентабельності продукції і виробництва 7.5. Види цін на підприємстві Податки й обов'язкові платежі 8.1. Сутність оподатковування. Види податків і зборів в Україні 8.2. Податок на додану вартість 8.3. Заповнення податкової декларації по податку на додану вартість за грудень 1999 року 8.3.1. Організація податкового і бухгалтерського обліку ПДВ 8.3.2. Порядок заповнення податкової декларації по ПДВ 8.4. Податок і прибуток 8.6 Інші податки 8.6.1. Податок із власників транспортних засобів і інших самохідних машин і механізмів 8.6.2. Плата за землю 8.7. Місцеві податки і збори 9. Економічна оцінка діяльності ВАТ”Ватутінський хлібокомбінат” 9.1. Основне направлення, задачі і значення оцінки діяльності підприємства. Джерела інформації 9.3. Аналіз фінансових показників і коефіцієнтів 9.3.1. Оцінка ринкової стійкості 9.3.2. Оцінка ліквідності активів балансу і платоспроможності підприємства Висновок Л і т е р а т у р а Аналізуючи дипломну роботу можна зробити слідуючи висновки: що на підприємству ВАТ “Ватутінський хлібокомбінат”, є всі необхідні відділи та виробничі цехи, для виробництва якісної продукції. Але разом з тим, що виробництво має великий ринок збуту, на хлібокомбінаті відсутній відділ маркетингу. А це в свою чергу може призвести до погіршення продукції, зниження асортименту та якості, тому що відділ маркетингу міг би працювати не тільки над збутом, постачання асортиментом та якістю продукції, а і над рекламою цієї продукції, розміщенням регіону торгівлі, над покращенням технологічного процесу, а також над збільшенням асортименту, збільшенням виробництва та в багатьох інших напрямках. І тому адміністрації підприємства потрібно найближчим часом вивчити це питання і організувати на підприємстві відділ маркетингу. До роботи якого залучити відповідних фахівців.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову