0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив соціально-культурних чинників на поведінку споживачів на міжнародному ринку (ID:30146)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 119
Рік виконання: 2012
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ. Розділ І. Теоретико-методологічні основи поведінки споживачів та факторів, що на неї впливають. 1.1. Теоретичні підходи до розуміння основ поведінки споживачів. 1.2. Ідентифікація соціально-культурної природи споживчої поведінки. 1.3. Економічна детермінанта поведінки людини у процесі флотування відносин на міжнародному ринку. Розділ ІІ. Дослідження соціально-культурних чинників до розуміння основ поведінки споживачів на вітчизняному та міжнародному ринках (на прикладі деревообробного підприємства «Вітер»). 2.1. Оцінка кон`юктури та діагностика розвитку виробництва меблів в Україні. 2.2. Дослідження критеріїв соціально-культурної природи поведінки споживачів на ринку виробництва меблів в Італії. 2.3. Моніторинг особливостей маркетингу-мікс щодо процесу прийняття рішень споживачами у сфері мебельного виробництва. Розділ ІІІ. Розробка моделі соціально-культурної природи поведінки людини на вітчизняному та міжнародному ринках. 3.1. Вдосконалення функції сукупності та граничної корисності компонентів соціально-культурної детермінанти у поведінці споживачів на прикладі виробництва меблів. 3.2. Розробка маркетингу-мікс деревообробного підприємства «Вітер» з урахуванням поведінки споживачів меблів. 3.3. Розробка багатовимірної моделі взаємодії соціально-культурних складових щодо залучення споживачів у процесі купівлі та використання меблів. Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: