0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

БРЕНДИНГ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (ID:514903)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2 1.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА БРЕНДУ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4 1.1 Основні поняття «бренд» і «брендинг» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 1.2 Створення бренду та управління брендом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 1.3 Сучасні концепції брендингу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 2. БРЕНДИНГ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ РИНКУ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ «НОВА ПОШТА» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .19 2.1 «Нова пошта»-сьогодні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 2.2 Аналіз сильних і слабих сторін у маркетинговому управлінні . . . . . . . 22 2.3 Аналіз комплексу маркетингу підприємства з оцінкою його ефективності(PEST-аналіз) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .27 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30 ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність даної теми курсової роботи полягає в тому, що зараз в умовах конкуренції перед підприємствами виникає складне завдання: утримати свої позиції на ринку та зберегти ефективність своєї діяльності. Звичайно керівництвом організацій виконується ряд заходів щодо збільшення частки свого товару на ринку з метою здійснення цінової конкуренції та безліч інших. Але у багатьох випадках цього виявляється мало для того, щоб вижити. Фахівці все більше схиляються до думки, що основним фактором успіху підприємства є вірність споживачів. Вищий ступінь відданості споживачів − це майже фанатичне шанування бренда. Кожний товар при появі на ринку створює про себе деяке враження − позитивне або негативне, воно виникає в будь-якому разі, як тільки споживач дізнається про цей товар. Ці асоціації, як образне з'єднання окремих вражень у спільну, яскраву і стійку картину взаємопов'язаного уявлення споживача про товар, його марку називається брендом Брендинг − це високоефективна технологія завоювання і утримання споживача. За допомогою брендингу можна досягти багато чого. Зокрема, він дозволяє: підтримувати запланований об'єм продажів на конкретному ринку і реалізовувати на ньому довгострокову програму по створенню і закріпленню в свідомості споживачів образу товару; забезпечити збільшення прибутковості в результаті розширення асортименту товарів і знань про їх загальні унікальні якості, які впроваджуються за допомогою колективного образу; відбити в рекламних матеріалах і кампаніях культуру країни, регіону, міста, де виготовлений товар, врахувати запити споживачів, для яких він призначений, а також особливості території, де він продається; використовувати три дуже важливі для звернення до рекламної аудиторії чинника − історичне коріння, реалії сьогоднішнього дня і прогнози на перспективу. Разом з тим ефективна реалізація брендинга − справа зовсім не проста. Її результативність залежить не тільки від професійних знань і підприємницької культури рекламодавця і рекламного агентства, з яким він співробітничає, але і від їх уміння працювати з інтелектуальною власністю, товарними знаками, дизайном, текстами [16, с. 47]. Мета дослідження цієї теми: з'ясувати, що являють собою поняття «бренд» та «брендинг» та яку роль вони відіграють в маркетинговій діяльності, як відбувається процес створення вдалого бренду, розглянути досвід брендингу в різних країнах світу та сучасні концепції брендингу,. Задачі роботи: - проаналізувати діяльність підприємства; - провести аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища середовища, загроз та можливостей підприємства за допомогою SWOT- аналізу; - провести аналіз макросередовища (політичного, економічного, соціального та технологічного) за допомогою PEST- аналізу; - розробка стратегічного напрямку для аналізуємого підприємства Предметом дослідження є комплекс теоретичних, методичних і практичних положень бренд-менеджменту торговельних інноваційних підприємств на основі маркетингу. Об'єктом дослідження є брендинг, що направлений на зміцнення ринкових позицій підприємства та підвищення обсягу продаж продукції підприємства в сучасних ринкових умовах; є процес бренд-менеджменту торговельних інноваційних підприємств в умовах маркетингової орієнтації. Методи дослідження. Теоретичною, методологічною та інформаційною базою дослідження є нормативно-правові документи України; наукові розробки вчених з проблем брендингу, маркетингу, менеджменту, стратегічного менеджменту, економіки; облікова документація підприємств; дані Держкомстату України; матеріали періодичних видань; Internet ресурси.