Готові роботи

“Маркетингові засоби стимулювання збуту книжкової продукції”

Предмет Маркетинг
Тип роботи дипломна
Рік виконання 2006
Кількість сторінок 77
Зміст ЗМІСТ ВСТУП Розділ 1.Збутова політика та її місце в маркетинговій діяльності 1.1.Суть та основні підходи до її трактування 1.2.Загальна характеристика основних засобів стимулювання збуту 2.Збутова діяльність суб’єктів книжкового ринку: теорія та методика 2.1.Видавництва та видавничі організації 2.2.Гуртова торгівля 2.3.Роздрібна і дрібнороздрібна торгівля 3. Засоби стимулювання збуту на вітчизняному ринку з практичного досвіду ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна(грн.) 120
Готові роботи продаються “як є”, без подальших доробок і виправлень автором.
Отримайте роботу одним із способів:
Купити напряму у автора.
Автору прийде ваша заявка і найближчим часом він з вами зв’яжеться. Розрахунок і передача роботи відбуваються напряму. Процес отримання займає до 2-х днів. Агентство за дії сторін не відповідає.
купити
Купити з посередництвом агентства.
В такому випадку ви відправляєте гроші в агенство, а наш менеджер відправить вам готову роботу. Посередництво агентства дає можливість отримати роботу вже сьогодні. Вартість послуги: +100 грн до ціни роботи.
купити
Замовити написання на цю тему “з нуля
В такому випадку наші автори виконають роботу по вашому плану і за вимогами вашого ВУЗу. Всі подальші доробки і виправлення будуть безкоштовні. Вартість написання нової роботи вам повідомить менеджер після заповнення заявки.
Замовити “з нуля”

Замовлення

Замовлення