0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ ВИДАВНИЦТВА (ID:72261)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 119
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Маркетингова політика комунікацій: сутність, цілі та завдання 1.2. Основні складові маркетингової політики комунікацій 1.3. Особливості формування видавництвами комунікаційних програм Розділ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ Видавництва «Бліц-Інформ» 2.1. Аналіз рекламних заходів 2.2. Дослідження заходів персонального продажу 2.3. Зв’язки з громадськістю як складова маркетингових комунікацій РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ ВИДАВНИЦТВА 3.1. Визначення напрямів діяльності та цілей маркетингових комунікацій 3.2. Формування програми маркетингових комунікацій 3.3. Інтегральна оцінка ефективності запропонованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову