0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця (ID:76118)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 30
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ БРЕНДУ ТА БРЕНДИНГУ 1.1. Поняття та структура бренду 1.2. Роль брендингу в сучасній економіці РОЗДІЛ ІІ. СУЧАСНИЙ СТАН БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ КОРПОРАЦІЇ «ROSHEN» РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову