0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Брендинг території як інструмент соціально-економічного розвитку громади (ID:876104)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………..…….…………..…………………..…….3 РОЗДІЛ 1. БРЕНДИНГ ТЕРИТОРІЇ: НАУКОВО-МЕТОДІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ І ФОРМУВАННЯ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ………………..….5 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕПАРТАМЕНТУ МАРКЕТИНГУ МІСТА ТА ТУРИЗМУ ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ……………………………..…….………………………………..14 2.1. Організаційно-функціональна характеристика Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради 2.2. Аналіз досягнень у формуванні позитивного іміджу м. Вінниці та бренду Вінниці в роботі Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НОВИХ ГРОМАДСЬКИХ ПРОСТОРІВ ТА МАРШРУТІВ ЯК ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ М. ВІННИЦІ……………………………..……..24 3.1 Напрямки популяризації міста та активного просування бренду Вінниці на основних цільових та нових туристичних ринках. 3.2. Шляхи взаємодії міської ради та її виконавчих органів з органами виконавчої влади, іншими органами місцевого самоврядування, організаціями та установами з питань бренду міста. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………..………..…….37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………..…….39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Актуалізація питання брендування території в Україні обумовлюється як процесами децентралізації в Україні, так і зростаючою конкуренцією в умовах глобалізації світової економіки. Території конкурують за створення найбільш привабливих умов проживання та ведення бізнесу. Фактично, глобальний ринок територій знаходиться в стадії активного формування: ті території, які першими почнуть використовувати філософію та інструменти брендингу для свого позиціонування та просування, будуть мати конкурентні переваги перед тими територіями, які не приділяють належної уваги розвитку своєї привабливості. Проблеми теорії, методології, практики територіального маркетингу обґрунтовані в працях вітчизняних авторів: Д. Візгалова, І. Князевої та О. Шевцової, А. Лаврова, А. Панкрухіна, А. Попова, Т. Сачука, А. Стася та ін. Однак, питання ґрунтовнішого аналізу брендингу території як інструмент соціально-економічного розвитку громади на прикладі Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради залишається відкритим. Об’єкт дослідження. Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради. Предмет дослідження. Проблеми, можливості та перспективи розвитку брендингу території як інструменту соціально-економічного розвитку громади. Мета дипломної роботи полягає у визначені пособливостей брендингу території як інструмент соціально-економічного розвитку громади (на прикладі Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради). Виходячи з мети дослідження нами були поставлені такі завдання: – проаналізувати потяття територіального брендингу, науково-методичних підходів до визначення та формування; – визначити особливості світових тенденцій та територіального брендингу в Україні; – проводиться аналіз механізмів державної політики брендингк території. Для вирішення поставленої мети та завдань було використано ряд методів дослідження: порівняльний аналіз і синтез для концептуалізації понять брендингу, соціально-економічного розвитку громади, історичний метод; моніторинг наявних даних для визначення стану проблеми, SWOT-аналіз Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, контент-аналіз наявних статей по даній тематиці, системний та логіко-структурний метод. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що його фактологічний матеріал, основні положення, результати і висновки можуть залучатися при читанні загальних та спеціальних лекційних курсів у вищих навчальних закладах. Структура роботи визначена завданням, характером та метою дослідження. Структура дипломної робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг тексту – сторінок.