0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «КОМПЛЕКСНІ ЧИСЛА» У КЛАСАХ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ (ID:156454)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Математика
Сторінок: 70
Рік виконання: 2012
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ………………… 5 1.1 З історії розвитку поняття комплексного числа……………………. 5 1.2 Комплексні числа, їх властивості та дії над ними………………….. 7 1.3 Геометрична інтерпретація множини комплексних чисел………… 14 1.4 Психолого-педагогічні особливості сприйняття теми “Комплексні числа” в старших класах………………………………………………… 16 Висновки до розділу І……………………………………………………. 18 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ КОМПЛЕКСНИХ ЧИСЕЛ У КЛАСАХ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ…………………. 19 2.1 Логіка теми “Комплексні числа”……………………………………. 19 2.2 Особливості методики вивчення комплексних чисел у класах фізико-математичного профілю…………………………………………. 24 2.3 Експериментальне дослідження та його результати……………….. 51 Висновки до розділу ІІ…………………………………………………… 54 ВИСНОВКИ………………………………………………………………. 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………… 57 ДОДАТКИ………………………………………………………………… 60
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. В історії розвитку математики як науки і науково-технічному прогресі відкриття та вивчення комплексних чисел відіграє величезну роль. Завдяки розробці теорії комплексних чисел і функції комплексної змінної були створені умови для розв’язування багатьох задач, які або не мали розв’язків, або взагалі не могли розглядатися на множині дійсних чисел. У відповідності до сучасних вимог навчання, знання про комплексні числа сьогодні є необхідною складовою підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів. У науково-методичній літературі питанням прикладної спрямованості навчання математики в цілому приділяється велика увага, але це, в основному, роботи, присвячені питанням політехнізації середньої загальноосвітньої школи роботи В.М.Монахова [19], C.H.Шварцбурда [3], В.В.Фірсова [12] та інших видних радянських методистів-математиків. Однак, стосовно до системи середньої освіти, питання прикладної спрямованості курсу математики в науково-методичній літературі розглянуті недостатньо, особливо теми "Комплексні числа". Саме потреби більш повного розкриття особливостей навчання учнів фізико-математичного профілю, розширення й систематизації відомостей щодо методів розв’язування математичних задач з комплексними числами й обумовили вибір теми дипломного дослідження “Методичні особливості вивчення теми Комплексні числа у класах фізико-математичного профілю”.