0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ НА ПРОФІЛЬНОМУ РІВНІ В КУРСІ АЛГЕБРИ СТАРШОЇ ШКОЛИ (ID:179012)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Математика
Сторінок: 84
Рік виконання: 2017
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ. 1.1. Аналіз програмових вимог до вивчення теми на профільному рівні 1.2. Методичні особливості змісту теми «Тригонометричні функції» 1.3. Задачний підхід до формування понять і способів діяльності теми, засвоєння фактів теми 1.3.1. Система компетентнісних задач на формування понять теми «Тригонометричні функції» 1.3.2. Система компетентнісних задач різного рівня складності теми «Тригонометричні функції Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ В КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ В УМОВАХ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ. 2.1. Планування вивчення теми в класах профільного рівня. 2.2. Розробки конспектів уроків до теми «Тригонометричні функції» 2.2.1. Розробка уроку-форуму на тему « Тригонометричні функції» 2.2.2. Розробка уроку-семінару на тему «Побудова графіків тригонометричних функцій. Властивості тригонометричних функцій » 2.3. Організація проектної діяльності учнів 2.4. Методичні рекомендації вчителям математики щодо розробки уроків з теми «Тригонометричні функції» на профільному рівні з використанням комп’ютерних технологій Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальним напрямом розвитку загальноосвітньої школи є впровадження профільного навчання в старші школі. Профілізація навчання старшокласників є надзвичайно вагомим кроком у реформуванні освіти у цілому, здатним забезпечити особистісну спрямованість навчання, вирішення основних завдань заключної ланки середньої освіти з урахуванням нахилів, професійних інтересів, освітніх потреб учнівської молоді. Актуальним питанням математичної освіти в старшій школі є гармонійний розвиток особистості учня, урахування його природних задатків, здібностей та потреб у виборі майбутньої професії. Завдання сучасного вчителя – модернізувати навчальний процес таким чином, щоб забезпечити умови для саморозвитку та самореалізації школярів. Аналіз науково-педагогічної літератури показав, що удосконаленням методики навчання тригонометричного матеріалу в школі у різні часи займалися відомі науковці, математики, методисти: С. Н. Беликов [6], М. П. Білан [10], С. А. Владимирцева [14], Р. Г. Гілемханов [16], П. І. Горнштейн [18], Т. А. Грицик [19-24], І. В. Житарюк [31-33], В. Я. Забранський [34], С. В. Курганов [44], С. А. Македонська [46], А. Г. Мордкович [51, 52], І. М. Смирнова [64], А. Я. Цукарь, Х. Ш. Шихалиев, А. Г. Мерзляк [48-50], М. І. Шкіль [75] та інші. Мета роботи: дослідити методичні особливості навчання теми «Тригонометричні функції» на профільному рівні та розробити методику вивчення тригонометричних функцій в умовах задачного підходу. Мета роботи конкретизувалась у таких завданнях: 1. Дослідити методичні особливості теми «Тригонометричні функції» за програмою профільного рівня. 2. Обґрунтувати особливості задачного підходу до формування понять і способів діяльності теми. 3. Розробити форми і методи навчання тригонометричних функцій в класах профільного рівня. 4. Підготувати методичні рекомендації вчителям математики щодо розробки уроків з теми «Тригонометричні функції» на профільному рівні з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Дійсно, не можливо собі уявити викладення математики без знання методики. Від розуміння вчителем матеріалу і знання про успішне його засвоєння залежить вміння створити якісні знання в учнів. Тому об’єктом дослідження даної роботи є методика навчання алгебри і початків аналізу у старшій школі. Вивчення теми «Тригонометричні функції» на профільному рівні потребує спрямованості вчителя на формування в учнів основ математичної діяльності, поглиблене засвоєння предмета з орієнтацію на майбутню професію, пов’язану з математикою або її застосуванням. Отже, предметом дослідження ми обрали вивчення тригонометричних функцій в курсі алгебри і початків аналізу. Під час роботи були використані такі методи педагогічного дослідження: теоретичні: аналіз, порівняння і узагальнення педагогічної, науково-методичної літератури з проблеми дослідження для систематизації теоретичного матеріалу; емпіричні: бесіди з вчителями та учнями щодо особливостей профільного навчання школярів, аналіз досвіду роботи вчителів-практикантів з навчання теми «Тригонометричних функції». Практичне значення дослідження. Результати дослідження будуть корисними для студентів, які проходять активну педагогічну практику у старшій профільній школі, а також можуть бути використані учителями, які планують проводити уроки із застосуванням інтерактивних навчальних технологій на засадах задачного підходу. Структура та обсяг роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів,загальних висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 84 сторінок, із них основний зміст викладено на 70 сторінках.