0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ В УМОВАХ НЕКООПЕРАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ІЗОЛЬОВАНИХ УЧАСНИКІВ (ID:200581)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Математика
Сторінок: 75
Рік виконання: 2016
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Завдання на кваліфікаційну роботу……………..……..…………………………....2 Реферат….………………………………… ………………………………………....4 Abstract …..…………………………………………………………………………...5 Вступ …………………………………………………………………………………7 1 Історія виникнення та розвитку теорії прийняття рішень……………………....8 1.1 Основні задачі та методи прийняття рішення. Класифікація задач прийняття рішення……………………………………………………….….8 1.2 Історія розвитку теорії ігор …………………………………………............17 1.3 Класифікація ігор.………………………………………………………........21 2 Некооперативна поведінка ізольованих учасників…………………..………….31 2.1 Ігри з нульовою сумою……………………………………………………...31 2.1.1 Платіжна матриця гри……………….…………………………….….31 2.1.2 Принцип мінімаксу (максиміну). Розв'язок матричної гри в чистих стратегіях…………………………….………………………………..32 2.1.3 Рішення матричних ігор в змішаних стратегі……………………....37 2.1.4 Методи розв’язання задач…………………………………………....41 2.1.4.1 Графічне розв'язання матричних ігор розміру 2⨯n,m⨯2….41 2.1.4.2 Чисельнний метод розв’язання матричних ігор…………….....45 2.1.4.3 Зведення матричної гри до задачі лінійного програмування…47 3 Застосування теорії прийняття рішень в задачах практики…………………….51 Висновки….…………………………………………………………………………..65 Перелік посилань.……………………………………………………………………66 Додаток А. Програмний продукт для методу Брауна –Робінсона «Braun» ……..68
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача прийняття рішень в умовах некооперативної поведінки виникає коли гравці приймають рішення незалежно один від одного. Іншими словами в некооперативній грі взаємодіють декілька сторін (гравців), в процесі якого вони не можуть формувати коаліції та координувати свої дії [2]. Ігровий підхід отримав суттєвий розвиток в кінці ХХ століття. Але і на цей час розвиток не припиняється. Оскар Моргенштерн, Джон фон Нейман, Джон Неш, саме цим великим ученим ігрова індустрія зобов'язана самим фактом свого існування в сучасному вигляді. Вони створили знамениту теорію ігор: методологічну концепцію прийняття рішень учасником будь-якої гри [9]. Робота присвячена пошуку оптимальних розв’язків задач в умовах некооперативної поведінки методами теорії прийняття рішень, а саме зведенням матричної гри до задачі лінійного програмування, графічним та чисельним методом розв’язання матричних ігор. У першому розділі розглянуто основні задачі, процес та класифікація задач прийняття рішення, історія розвитку теорії ігор та класифікацію ігор. Другий розділ присвячений іграм з нульовою сумою: формуванню платіжної матриця, рішення гри в чистих та змішаних стратегіях. Також розглядаються методи, за допомогою яких знаходять оптимальний розв’язок задачі. У третьому розділі розглянуті задачі, розв’язання яких представлено різними методами. Це знаходження рішення гри 2×n та m×2 графічним, чисельним методом Брауна – Робінсона та методом зведення матричної гри до задачі лінійного програмування. Для методу Брауна – Робінсона розроблений програмний продукт «Braun» на мові С++.