0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках (ID:27048)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Медицина
Сторінок: 67
Рік виконання: 2007
Вартість: 35
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Основні технологічні та управлінські процеси торгівлі медичними препаратами в аптеках 1.1. Основні правила організації торгівлі медичними препаратами 1.2. Організація закупівлі медичних препаратів як основний елемент діяльності аптеки Розділ 2. Аналіз технології торгівлі медичними препаратами в аптеці ТОВ “Гомеопат” 2.1. Загальна характеристика підприємства та організація договірного обслуговуування 2.2. Характеристика товарного асортименту 2.3. Ефективність діяльності ТОВ “Гомеопат” Розділ 3. Розробка рекомендацій стосовно вдосконалення технологічного процесу медичними препаратами в аптеці ТОВ “Гомеопат” 3.1. Методи вдосконалення технологічного процесу торгівлі медичними препаратами в аптеці «Гомеопат» 3.2. Автоматизація ведення технологічного процесу торгівлі медичними препаратами в аптеці “Гомеопат” Висновки Список використаної літератури Розробка та вдосконалення політики підприємств, управління ними, технологічним процесом, зокрема, має бути невід’ємною складовою частиною планування господарчої діяльності. Будь-яка аптека розраховує на як найбільшу аудиторію покупців. Для цього намагаються, наскільки це можливо, збільшити кількість асортиментних груп товарів, розподіляючи їх по відповідних відділах. Аптека ТОВ “Гомеопат” має достатньо торгівельної площі для експонування майже повного переліку медичних препаратів. Регулювання обсягу товарних запасів на торговельному підприємстві дозволяє скоротити витрати, збільшити прибуток і визволити оборотні кошти. Навчитися управляти запасами і впливати на процес товароруху — задача будь-якого менеджера. Для її рішення будуть потрібні певні економічні знання і використання методів управління. З роботи можна зробити наступні висновки. Аптека “Гомеопат” у плануванні своєї роботи, у своїй закупівельній діяльності має дотримуватись наступних принципів: пропонувати якомога ширший товарний асортимент. зважаючи на попит та можливості; необхідний асортимент визначається та коригується безперервними маркетинговими дослідженнями ринку; використовувати системи комп’ютерного обліку руху товару для автоматичного отримання і обробки первинних даних; ретельно розраховувати в ракурсі максимізації комерційного успіху можливі варіанти закупівель в залежності від постачальників та пропонованих ними схем розрахунків; розподіляти товари за ознакою швидкості обігу на швидкообігові, повільнообігові та недостатньо досліджені; при закупівлі швидкообігового товару намагатись використовувати найбільш прибуткові схеми – закупівлю великих партій товару водночас; при закупівлі повільнообігового товару намагатись використовувати найбільш безпечні схеми – прийом під реалізацію чи поступові закупки; те ж саме відноситься до недостатньо досліджених товарів. Для удосконалення роботи аптеки ТОВ “Гомеопат” слід впровадити у діяльність автоматизовану систему, регулярно проводити маркетингове дослідження ринку медичних препаратів. SWOT-аналіз є універсальним аналітичним інструментом, який може застосовуватися фармацевтичним підприємством як для вибору стратегії розвитку, так і для ринкового аналізу та вивчення конкурентоспроможності. Нововведення такі, як впровадження SWOT-аналізу та автоматизованого процесу закупівлі та реалізації, обліку матеріальних активів підприємства, призводять до поліпшення фінансової стабільності підприємства, підвищення показників фінансово-економічної діяльності. Перелік графічного матеріалу Таблиця 1.1 Склад виробничих та допоміжних приміщень аптек Рис. 1.1. Умовна схема просування товару від виробника до споживача в аптеці Рис. 1.2. Число контактів виробника під час прямого збуту медичних препаратів і з участю оптового посередника: В - виробник; РТП - роздрібне торговельне підприємство; ОП - оптовий посередник Таблиця 1.2 Шляхи розповсюдження медичних препаратів в аптеку Таблиця 1.3 Класифікація оптових посередників Рис.2.1 Структура управління аптекою ТОВ “Гомеопат” Таблиця 2.1 Собівартість продукції за різними варіантами Таблиця 2.2 20 найбільш дохідних препаратів і виробів медичного призначення за даними ТОВ “Гомеопат” на кінець 2006 р. Рис. 2.3. Критерії вибору аптеки споживачем (за даними дослідження, проведеного в Аптеці ТОВ “Гомеопат”) Рис. 2.4. Частка пільгових покупок в аптеці “Гомеопат” Рис. 2.5. Категорії пільгових споживачів, що відвідують аптеку ТОВ “Гомеопат” Рис. 3.1. Етапи опрацювання стратегій ТОВ “Гомеопат” на основі SWOT-аналізу Рис. 3.2. Приклад розпізнавання сильних і слабких сторін ТОВ “Гомеопат” Рис. 3.3. Приклад розпізнавання можливостей та загроз зовнішнього середовища для аптеки ТОВ “Гомеопат” Таблиця 3.1 Матриця SWOT-аналізу Таблиця 3.2 Перелік первинної інформації Таблиця 3.3 Класифікатор найменувань товарно-матеріальних цінностей Таблиця 3.4 Класифікатор господарських операцій Таблиця 3.5 Класифікатор можливих порушень в обліку товарно-матеріальних цінностей Таблиця 3.6 Оперативні файли Таблиця 3.7 Структура файлу облікових даних інвентаризації (ФОД) Таблиця 3.8 Структура файлу фактичних даних інвентаризації Таблиця 3.9 Структура файлу облікових даних переоцінки (ФОП) Таблиця 3.10 Структура файлу фактичних даних переоцінки (ФФП) Таблиця 3.11 Нормативно-довідкові файли Таблиця 3.12 Вихідні документи
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову