0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-коледж, Варіант №8, Управління персоналом, №1634 (ID:14226)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 22
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
8. Етапи кар’єри співробітника в організації 18. Вимоги до кандидатів на посаду в американських фірмах Тест №8 Соціальне партнерство є специфічною формою соціальних відносин між трьома суб'єктами ринкової економіки: а) біржею праці, роботодавцем, найманим робітником; б) державою, найманими працівниками і роботодавцями; в) державою, працездатним населенням, профспілковим комітетом роботодавця; г) всі відповіді правильні. Тест №18 Найбільш поширеними методами збору інформації для ухвалення рішення про добір конкретного кандидата на вакантне місце є: а) іспити; б) співбесіди; в) тестування; г) відповідь б, в; д) всі відповіді правильні. Тест №28 Які на Вашу думку можуть бути використані тести для добору працівників при прийомі на роботу? а) на визначення творчого потенціалу працівника; б) на конфліктність характеру; в) на визначення труднощів у взаєминах; г) всі відповіді правильні; д) тестування не проводиться. Тест №38 Що не відноситься до заходів, які прискорюють адаптацію нового співробітника: а) реалістичне вербування; б) всебічне інформування на робочому місці; в) надання детальної посадової інструкції з описом основних видів робіт; г) проведення ритуалу посвяти; д) проведення ознайомлювальних семінарів; є) немає правильної відповіді. Тест №48 Психологічні методи оцінки: а) орієнтовані на зміни в зовнішньому світі; б) оцінюють не результати, а потенціал працівника; в) визначають ключові цілі співробітника на певний період; г) всі відповіді правильні; д) немає правильної відповіді. Тест №60 До етапів ділової активності працівника прийнято відносити: а) вступ на роботу, навчання; б) спад, компетентність; в) майстерність, спад; г) всі відповіді правильні, д) немає правильної відповіді. Тест №70 «Хай-по» це: а) спадкоємці; б) дублери; в) молоді співробітники з потенціалом; г) підготовка керівних кадрів, д) немає правильної відповіді. Тест №80 До компонентів винагороди за працю належать: а) оплата за базовими тарифними ставками й окладами; б) доплати й компенсації за умови праці; в) надбавки, премії; г) соціальні виплати, д) відповідь б, в; є) всі відповіді правильні Тест №90 Згідно з законом 80/20, сформульованого італійським економістом Вільфредо Парето: а) близько 80% часу менеджера витрачається на завдання, що забезпечують 20% його результатів; б) діяльність, що дає 80% досягнень, займає тільки 20% часу, в) відповідь а, б; г) немає правильної відповіді. Тест №100 Трудовий договір з ініціативи власника або уповноваженого ним органу може бути розірваний у випадках: а) змін в організації виробництва і праці; б) прогулу; в) поновлення на роботі працівника, який раніше виконував цю роботу; г) відповідь а, в; д) всі відповіді правильні. Ситуація №4 У кінці 70-х років шах Ірану втратив владу в країні, що викликало нафтову кризу. Підвищення цін на бензин призвело до того, що американський покупець став придивлятися до малогабаритних японських автомобілів хорошої якості із значно меншими витратами бензину і великим на ті часи гарантійним терміном – п'ятирічним. Проте багато американців як і раніше користувалися престижними великогабаритними "шеврове" і "кадилаками". Тоді японці застосували наступний рекламний хід: висунули лозунг «купуйте економні другі машини для сім'ї». Проблема. Як ви оцінюєте маркетингову тактику японських бізнесменів? Чи виправдана вона? Ситуація №14 В одному з великих супермаркетів керівництво організувало тренінг персоналу, зайнятого безпосередньо роботою з покупцями. При цьому основна увага була звернена на навчання. – умінню взаємодіяти з різними типами клієнтів; – умінню вести себе з клієнтами в конфліктних ситуаціях; – умінню розуміти, що чекає клієнт від персоналу супермаркету; – стандартам якісного обслуговування покупців; – навичкам будувати відносини з клієнтами. Керівництво порахувало, що воно витратило кошти на навчання персоналу, запрошені спеціалісти навчили робітників необхідних навиків і вмінням і на цьому його функції виконані. Проблема. Чи вірно, на вашу думку, була складена програма тренінгу для персоналу супермаркету? Чи однакове відношення до проведеного тренінгу з боку керівництва супермаркету і персоналу? Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову