0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Управління підприємством в умовах стратегічних несподіванок» (за матеріалами ТОВ «Гермес-Трейдінг») (ID:163100)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 50
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП......................................................................................................................3 1. СУТНІСТЬ І РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА...............................................................5 2. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ НЕСПОДІВАНОК В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА..............................................................14 3. СТРАТЕГІЧНА ДІАГНОСТИКА СЕРЕДОВИЩА ТОВ «ГЕРМЕС-ТРЕЙДІНГ»..................................................................................................17 4. ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СТРАТЕГІЧНИХ НЕСПОДІВАНОК У ТОВ «ГЕРМЕС-ТРЕЙДІНГ»..32 ВИСНОВКИ...........................................................................................................38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................40 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. СУТНІСТЬ І РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА В умовах сучасних складних виробничих і управлінських процесів, підвищеної нестабільності зовнішнього середовища та глобалізації особливого значення набуває стратегічне управління підприємством, яке передбачає формування обґрунтованої стратегії на основі глибокого осмислення визначальних економічних, технологічних, соціальних та інших перетворень. Науковий інтерес до поняття, сутності стратегій, процесів, здійснення яких вони зумовлюють, виник на початку 60-х років минулого сторіччя. Саме в цей час з'явилися праці, які заклали основи стратегічного управління (І. Ансофф «Корпоративна стратегія», К. Ендрю «Концепція корпоративної стратегії, А.Д. Чандлер «Стратегія і структура» та ін.). Таким чином, термін "стратегічне управління" («стратегічний менеджмент») став використовуватись лише на стику 60-х - 70-х років для того, щоб внести відмінності між поточним управлінням на рівні виробництва і управлінням, яке здійснюється на вищому рівні. При цьому необхідність проведення такої відмінності була викликана в першу чергу змінами в умовах здійснення бізнесу. [10] Довгий час вважалося, що розробка стратегії – це мистецтво талановитих осіб. Проте використання стратегії як одного з найважливіших інструментів стратегічного управління зумовило необхідність конкретизації її суті, а також певних правил розробки. В той же час складність і неоднозначність цієї категорії не дозволяють дати однозначне і вичерпне її тлумачення. Розвиток теорії та практики стратегічного управління обумовлює постійне вдосконалення визначень стратегії.