0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління персоналом у підприємствах сфери гостинності (ID:20162)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 100
Рік виконання: 2011
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ТА ПІДБОРОМ ПЕРСОНАЛУ У ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ 1.1. Поняття, етапи та основні цілі підбору та адаптації персоналу 1.2. Методи організації набору та відбору кадрів 1.3. Сучасні підходи до організації професійної адаптації працівників 1.4. Лізинг, аутсорсинг і аутстафінг персоналу як елементи сучасної кад-рової політики у підприємствах сфери гостинності. РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПІДБОРОМ ТА АДАПТАЦІЄЮ В ГРК «ФОРТЕЦЯ» 2.1.Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу «Фор-теця» 2.2. Оцінка та аналіз адаптації персоналу в ГРК «Фортеця» 2.3. Аналіз якісного складу персоналу ГРК «Фортеця» 2.4. Система основних мотиваційних механізмів первинної адаптації персоналу ГРК «Фортеця» РОЗДІЛ III. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДБОРУ ТА АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ КОПЛЕКСІ «ФОРТЕЦЯ» 3.1. Ефективність управління адаптацією в ГРК «Фортеця» 3.2. Використання результатів ділової оцінки персоналу у плануванні та організації його розвитку. 3.3. Методи удосконалення ефективної адаптації та підбору персоналу на підприємствах сфери гостинності. Висновки та пропозиції Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову