0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рівновага виробника, її умови (ID:140817)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Мікроекономіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ТЕОРІЯ ВИРОБНИЦТВА 1.1 Суть підприємства та його види. Мотивація поведінки підприємства 1.2 Технологія виробництва та виробничі функції РОЗДІЛ ІІ. ВИРОБНИЧА ФУНКЦІЯ З ОДНИМ ЗМІННИМ ФАКТОРОМ 2.1 Короткостроковий період: постійні, змінні, граничні витрати 2.2 Загальний, середній, граничний продукт. Ізокоста та її властивості 2.4 Рівновага виробника. Траєкторія розвитку фірми ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Сучасна ринкова економіка являє собою складний організм, що складається з різноманітних виробничих, комерційних, фінансових та інформаційних структур, які взаємодіють на тлі розгалуженої системи правових норм, і об'єднуються єдиним поняттям - ринок. Ринок - це організована структура, де "зустрічаються" виробники і споживачі, продавці і покупці, де в результаті взаємодії попиту споживачів (попитом називається кількість товару, яку споживачі можуть купити за певною ціною) і пропозиції виробників (пропозиція - це кількість товару, яку виробники продають за певною ціною) встановлюються і ціни товарів, і обсяги продаж. В умовах ринкової економіки підприємство - це товаровиробник, основна виробнича ланка економіки. Слід звернути увагу на те, що саме на підприємстві відбувається поєднання робочої сили із засобами виробництва. Від рівня діяльності підприємства залежить процес виробництва матеріальних благ, задоволення потреб населення, життєвий рівень, результати використання виробничих фондів, впровадження досягнень науково-технічного прогресу, тобто ефективність господарювання. ... Метою даної роботи є вивчення теоретичних та практичних аспектів поведінки виробника в сучасних мікроекономічних теоріях. Предметом дослідження є взаємодія поведінки виробника. Для досягнення мети в роботі поставлено наступні завдання: − розглянути суть підприємства та мотивація його поведінки; − розглянути технологію виробництва та виробничі функції; − охарактеризувати види виробничих функцій; − сформувати стратегію поведінки виробника для досягнення ним умов рівноваги. Об’єкт дослідження – ДП ПАТ «Оболонь» «Красилівське». Предмет дослідження – аналіз поняття рівноваги виробника.