0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теорія корисності (ID:200665)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Мікроекономіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2017
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………….……….3 РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ КОРИСНОСТІ ТОВАРУ ТА ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ ……………………………………………………………..…....5 1.1 Поняття корисності та її властивості…………………………………..…..5 1.2 Функція корисності…………………………………………………………..8 РОЗДІЛ 2. КІЛЬКІСНИЙ (КАРДИНАЛІСТСЬКИЙ) ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ КОРИСНОСТІ І ПОПИТУ…………………………………………………….12 2.1. Основні поняття кількісної теорії корисності…………………………….12 2.2. Бюджетне обмеження………………………………………………………13 РОЗДІЛ 3. ЯКІСНА (ОРДИНАЛІСТСЬКА) ТЕОРІЯ КОРИСНОСТІ…….18 3.1. Гіпотеза якісної теорії корисності………………………………………..18 3.2. Крива байдужості. Правила побудови кривих байдужості……………19 3.3. Гранична норма заміщення. Стан рівноваги споживача………………..21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. В сучасних умовах швидких темпів розвитку ринкової економіки перед нашою країною постало чимало важливих питань, які потребують якнайшвидшого вирішення. Серед них можна виділити низку, пов’язаних із проблемами споживання. Це і задоволення споживчих потреб, і дослідження мотивації споживача, і встановлення оптимальних цін на всі види продукції. Все це не раз досліджувалося українськими та іноземними економістами і соціологами. Окремими питаннями стоять поняття корисності товару та рівноваги споживача. Корисність відображає суб’єктивну оцінку споживача і виявляє задоволеність певним продуктом, а рівновага споживача є наслідком максимальної корисності, при заданому обмежені бюджету. Корисність в мікроекономіці розглядається як характеристика задоволеності споживача (чи досягнутого ним добробуту) при споживані певних товарів чи послуг. Категорія корисності, яка за мотивами і за цілями, є переважно суб’єктивною, служить для того, щоб зрозуміти поведінку споживача. Корисність може змінюватись із зміною ситуації. Проблеми поведінки покупців досліджені у ряді праць зарубіжних і вітчизняних науковців: Котлера Ф., Ламбена Ж., Сондерса Дж., Райса С., Траута Дж., Девіса С., Джоббера Д., Брусенко О.А., Зозульова О.В., Голубкова Є.П., Ільїна В.І., Писаренко Н.Л., Прокопенко О.В., Троян М.Ю., Іванової Р.Х. Проте дана тема потребує більш детального дослідження таких питань, як аналіз процесів поведінки покупців на споживчому ринку, чинників зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів, що зумовлюють особливості процесу прийняття рішень споживачами, формування певної моделі їх поведінки. Об’єктом дослідження курсової роботи є теоретичні аспекти мікроекономіки Мета: пояснити поняття корисності товару та рівноваги споживача, дослідити їх специфіку та властивості, поведінку на сучасному етапі розвитку економіки України. Завдання роботи : - визначення особливостей споживчого вибору - визначення поняття корисності, граничної корисності і закону спадної граничної корисності - виділити основні постулати теорії споживчого вибору Для досягнення поставленої мети були використані загальнонаукові методи дослідження, такі як: синтез, індукція, дедукція, системний аналіз, абстрагування і конкретизація, а також спеціальні методи: метод економічного аналізу, економічне прогнозування, статистичний, порівняльний тощо.