0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виховання трудових навичок у дітей дошкільного віку у процесі організації правці у природі (ID:139972)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2016
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ ………………………. 5 1.1. Розвиток теорії трудового виховання та його головні завдання …….. 5 1.2. Особливості трудової діяльності дітей дошкільного віку …………… 10 1.3. Навчально-виховне значення праці в природі, її своєрідність ……… 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТРУДОВИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ………………… 19 2.1. Створення умов для трудової діяльності в дошкільному навчальному закладі ………………………………………………………….. 19 2.2. Керівництво вихователя працею дітей …………………………………. 24 2.3. Робота на ділянці дитячого садка як засіб ознайомлення дітей з природою ……………………………………………………………… 27 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………. 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………… 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Людина перетворює світ за допомогою праці – фізичної, інтелектуальної діяльності, спрямованої на задоволення матеріальних і духовних потреб людини. Праця виконує практичну (створення матеріальних, духовних цінностей, соціально-побутових умов життя і діяльності людини), розвивальну (розвиток особистості в процесі активного включення людини у трудовий процес) і виховну (формування суспільне і особистісно цінних якостей людини, її морально-естетичного ставлення до життя і діяльності) функції. Виховна функція праці реалізується в процесі трудового виховання дітей дошкільного віку. Трудове виховання можна представити тоді як цілеспрямований процес формування у дітей трудових навичок і вмінь, поваги до праці дорослих, звички до трудової діяльності. Його завдання полягає у формуванні в дітей стійких переконань, що праця є .... Сучасні українські дослідники проблеми трудового виховання (3. Борисова, В. Павленчик, Г. Бєлєнька, М. Машовець) вивчають питання виховного значення праці дітей у дитячому садку і сім’ї. До однієї з найактуальніших проблем трудового виховання в нових соціально-економічних умовах відносять .... Метою даної роботи ... Об’єктом дослідження є ..... Предметом було обрано формування ..... Гіпотеза дослідження – ..... Задачі: 1. Проаналізувати літературні джерела ..... 2. Розробити методичну програму..... 3. Провести аналіз результатів ..... 4. Зробити висновки щодо .... Методи дослідження: .... Структура курсової роботи: вступ, два розділи, висновки, список використаних джерел (12). Загальна кількість сторінок – 36.  РОЗДІЛ 1 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 1.1. Розвиток теорії трудового виховання та його головні завдання За всієї багатоманітності національних культур одним із найважливіших спільних для них чинників є цінність праці як засобу існування людини в світі та засобу виховання підростаючих поколінь. Споконвічне перші заповіді та настанови дітям стосувалися саме підготовки до майбутньої трудової діяльності. Вже на етапі патріархальної родової общини з’являється потреба у вихованні як спеціальній діяльності, спрямованій на підготовку до здобування засобів для виживання. Трудове виховання притаманне всім історичним формаціям, воно є найдавнішою формою виховання. Вже античні мислителі наголошували на необхідності виховання людини самостійної, здатної до життєвого самовизначення. Водночас класовий характер освіти і виховання не передбачав використання фізичної праці у школах. Діти рабів у школах не виховувалися; виховання відбувалося у праці нарівні з дорослими. До проблеми виховання дітей у процесі праці зверталися автори перших утопічних систем оновлення суспільства шляхом виховання. Зокрема, Т. Мор рекомендував маленьких дітей знайомити з працею людей і спонукати їх до посильної участі в трудових процесах. На думку Ж.-Ж. Руссо, дитину, яка фізично зміцніла і навчилася самостійно орієнтуватися в навколишньому середовищі, слід залучати до фізичної праці. Оволодіння трудовими навичками – необхідна умова забезпечення молодій людині власного кусня хліба, а відтак – незалежності і свободи. Послідовник Руссо Й.-Г. Песталоцці не лише теоретично, а й практично доклав багато зусиль до того, щоб... ...... РОЗДІЛ 2 МЕТОДИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТРУДОВИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Створення умов для трудової діяльності в дошкільному навчальному закладі Для успішного вирішення завдань, передбачених програмою з трудового виховання дошкільників, першорядне значення має створення необхідних умов. А.С. Макаренка говорив, що тільки при гарній організації дитина відчуває радість від праці. Обладнання для господарсько-побутової праці дітей. Для того щоб діти могли брати посильну участь у догляді за приміщенням і речами, які є в групі і на ділянці, а також чергувати по їдальні, готувати матеріали та посібники для занять, необхідний різноманітний інвентар. Для праці дітей з догляду за приміщенням у розпорядженні вихователя повинно бути наступне. Фартухи – білі і кольорові бавовняні, клейончасті; білі – для накриття столів до сніданку, обіду, полуденка, вечері і подальшої прибирання; кольорові – для догляду за приміщенням і речами; клейончасті – для миття іграшок та прання білизни лялькового, для роботи в куточку природи. Щітка-кмітливість, совок – для змітання крихт зі столу, зі скатертини чи індивідуальних серветок. Розміри: щітка-кмітливість-діаметр ручки-2, 3 см; совок – 12х12 см, довжина ручки – 8-10 см. Щітка для підлоги, совок для сміття. Розміри: щітка – довжина 20 см, довжина ручки – 100-110 см, діаметр – 2-2,3 см, совок – 12х12 см, довжина ручки – 12-14 см. Тази, відра, підноси. Для зберігання обладнання виділяють певне місце, і все, чим діти користуються самостійно, розташовують так, щоб вони самі могли діставати і прибирати все необхідне для роботи. У старшій і підготовчій групах це може бути комбінована шафа будь-якої конструкції з закритими і відкритими полицями. У закритій його частини на гачках підвішуються щітки і совки для сміття; в іншому відділенні на спеціальних поличках зберігаються тази для прибирання, для прання лялькового білизни, затиски, відерця; у відкритій частині шафи повинно бути відділення для зберігання білих фартухів, а в закритій-для зберігання клейончасті фартухи [7]. Предмети для догляду за одягом і взуттям. Щітка для чищення одягу (14-15 см). Віники для змітання снігу (біля входу в приміщення). Щітки для чищення взуття (14-15 см). Коробка з голками, різнокольоровими нитками, тасьмою (для вішалок) і набором ґудзиків. За допомогою цих приладдя діти стежать за своїм одягом і взуттям і в міру необхідності усувають непорядок у них. Обладнання для праці дітей на ділянці необхідно для того, щоб ... ВИСНОВКИ....... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Базовий компонент дошкільної освіти / Науковий керівник: А.М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф., д-р пед. наук; авт. кол-в: Богуш А.М., Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Гавриш Н.В., Долинна О.П., Ільченко Т.С., Коваленко О.В., Лисенко Г.М., Машовець М.А., Низковська О.В., Панасюк Т.В., Піроженко Т.О., Поніманська Т.І., Сідєльнікова О.Д., Шевчук А.С., Якименко Л.Ю. – К.: Видавництво, 2012. – 26 с. 2. Борисова З.М. Виховання дошкільника в праці / З.М. Борисова, Г.В. Бєлєнька, М.А. Машовець та ін. – 2-е вид., – К.:ВІПОЛ, 2002. .... 15. Яришев Н.Ф. Методика ознайомлення дітей з природою / Н.Ф. Яришева – К., 2013.
Інші роботи з даної категорії: