0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи організації навчального придмета "Я у світі"у початковій школі (ID:153511)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти нетрадиційних уроків з предмету ”Я у світі“ у початковій школі 1.1. Особливості предмету ”Я у світі“ 1.2. Нетрадиційні уроки як форма підвищення пізнавального інтересу Розділ 2. Експериментальне дослідження нетрадиційних уроків з предмету ”Я у світі“ у початковій школі 2.1. Завдання та методика дослідження 2.2. Опис проведення нетрадиційного уроку – екскурсії з предмету ”Я у світі“ Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Міняється час, змінюються діти і водночас навчальне середовище. Сучасних дітей зараз називають «кліковими», тому що вони ростуть і розвиваються у час широкого використання комп’ютерних технологій. Як і чим зацікавити учнів молодшого шкільного віку, щоб предмет був для них цікавим, потрібним, таким, коли на урок хочеться йти, а з уроку – ні. Напевно, найважливіше – створювати такі ситуації на уроці, щоб учні були постійно в пошуку і знаходили відповіді на різні питання. Найкраще для цього підходять уроки предмету «Я у світі». Цей курс за навчальним планом реалізується в 3-4 класах і охоплює такі теми: «Людина»; «Людина серед людей»; Людина в суспільстві»; «Людина у світі», що сприяє поетапному усвідомленню учнями єдності компонентів «Я – сім’я – школа – рідний край – Україна – світ»; розкриває взаємодію у сім’ї, колективі, суспільстві; передбачає активне спілкування дітей із природним оточенням, набуття досвіду особистісного ставлення до системи цінностей демократичного суспільства[4]. Для того, щоб навчання було успішним на перший план виходить особистісно-орієнтована взаємодія вчителя і учня. Творчий небайдужий вчитель постійно знаходиться у пошуку нових засобів, форм і методів навчання і виховання. За вимогами часу з'являються нові, нетрадиційні підходи до організації процесу навчання. ....................................................................................... ................................................................................................................ ВИСНОВКИ Навчальний предмет «Я у світі» реалізує галузь «Суспільствознавство» Державного стандарту початкової загальної освіти і спрямовується на соціалізацію особистості молодшого школяра, його патріотичне і громадянське виховання. Його засвоєння сприятиме формуванню ключових компетентностей, оволодінню культурою поведінки, громадянському патріотичному вихованню учнів. Цей курс враховує наступні перспективні зв’язки між початковою та базовою середньою школою. При підготовці до викладання даного предмету учитель повинен звернути увагу на зв’язок його з життям, опору на життєві враження школярів. Тому слід глибоко проаналізувати методику викладання матеріалу, врахувати доцільну організацію самостійної і пошукової діяльності учнів. Діти повинні пізнавати своє довкілля, самовизначатися в ньому, проводити дослідницьку роботу, уміти критично оцінити подану інформацію. Курс «Я у світі» забезпечить реалізацію компетентнісного підходу як інноваційного засобу модернізації початкової освіти й досягнення якісно нового результату навчально-виховного процесу з урахуванням пріоритету соціалізації особистості молодшого школяра. Це потребує розвитку педагогічного мислення учителя, удосконалення педагогічної практики. Тому «оновлення методик навчання і виховання молодших школярів забезпечить перехід від репродуктивної педагогіки до освіти інноваційного гуманістичного типу. Освітній процес у початковій школі стане більш демократичним, творчим, активним. В центрі уваги сучасної початкової школи – учень з його обдарованістю, здібностями, потенційними можливостями. Учитель планує кожен урок виходячи із формування ключових компетентностей: вміння вчитися, інформаційно-комунікатвної, загальнокультурної, здоров’язбережувальної, громадянської, соціальної. Сучасний учитель повинен удосконалювати свою професійну майстерність, розуміти нові моделі навчальної програми, опановувати нові підходи до навчання та викладання. В учнів 3 класу розвиваються навчально-організаційні вміння і навички: - дотримуватись вимог до самостійної роботи; - орієнтуватись у тривалості часу; - знати методичний апарат підручника; - співпрацювати у парі, групі, колективі. Важливою формою роботи з молодшими школярами є заняття з елементами тренінгу. Їх можна проводити у формі ігор, вікторин, КВК, евристичних бесід, тренінгів, роботи творчих майстерень. Головна мета вчителя – сприяти створенню ситуації успіху, розвитку творчих здібностей, креативного мислення, ініціативи, розкриттю внутрішнього світу дитини. Основні способи засвоєння знань: словесні, дослідницькі, творчі. Дуже важливими є практичні вправи, захист проектів дослідницькі завдання. Учитель повинен створювати творчу атмосферу для пізнавальної активності кожного учня. Основними принципами організаційної роботи на заняттях з елементами тренінгу є: принципи добровільної участі, принципи урахування вікових особливостей дітей, принципи зацікавленості, систематичності, принцип практичного застосування набутих знань.
Інші роботи з даної категорії: