0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психолого-педагогічні особливості управління коллективом навчальної групи учнів професійних навчальних закладів (ID:161117)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ Розділ І. Психологічні особливості управління колективом навчальної групи 1.1. Загальна характеристика сприятливого психологічного клімату в колективі 1.2. Чинники формування соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі Розділ ІІ. Динаміка розвитку коллективу і педагогічні методи його організації 2.1. Загальна характеристика педагогічних методів організації учнівського колективу 2.2. Особливості адаптації студентів до навчального процесу 2.3. Психологічні проблеми соціалізації студентів-першокурсників та конфліктні ситуації у їхньому колективі Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Зміна соціальної ролі учня на роль студента, зміна звичного оточення та умов навчання на незвичні вузівські умови потребують часу для адаптації у студентській групі. У сучасній ситуації, пов'язаній з необхідністю якісної освіти, проблема групової згуртованості набуває особливої актуальності у світлі адаптації студента до нового колективу. Нерідко необхідно спрямовувати вплив на групу з метою формування згуртованості. Найбільш адекватним засобом такого впливу є соціально-психологічний тренінг, що дає можливість інтенсивного розвитку групи, оптимізації міжособистісних взаємин, створення сприятливої психологічної атмосфери в короткий термін. Найбільш значущим чинником, який характеризує будь-яку групу, є виникнення феномену згуртованості, тобто її міцності, єдності, стійкості міжособистісних взаємин, прагнення її учасників залишитися в рамках групи, зберегти її. У ході взаємодії члени групи виробляють і встановлюють норми, правила поведінки, стандарти, це відбувається в результаті включення їх у спільну діяльність. Усі вищевказані фактори є базисом для формування згуртованості. У процесі формування групи формується групова свідомість, посилюючись залежно від фази розвитку групи. Тому виправдано розглядати групу як саморегулювальний соціальний організм. У групі складаються специфічні відносини, обумовлені цінностями учасників групи, їх світоглядними компонентами, наявністю поведінкових стратегій, що склалися. Це в сукупності дає особливу атмосферу взаємин, яка тим більш гармонійна, чим більше згоди члени групи знаходять у ціннісно-світоглядному апараті один одного. Психологічна процедура розвитку групової згуртованості як напрямок педагогічно-виховної роботи зі студентами, особливо першокурсниками, може виступати ефективним засобом створення сприятливої соціально-психологічної атмосфери для адаптації студента до нового життя та професійного становлення. Вона дозволяє зробити цей процес регульованим, керованим. Мета роботи виявити і теоретично обгрунтувати психолого-педагогічні особливості управління коллективом навчальної групи 1-го курсу ПТУ. Об’єктом дослідження є особливості управління колективом навчальної групи. Предметом дослідження є психолого-педагогічні особливості управління колективом навчальної групи. Завданнями курсової роботи є:  провести загальна характеристика сприятливого психологічного клімату в колективі;  вивчити чинники формування соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі;  охарактеризувати педагогічні методи організації учнівського коллективу;  проаналізувати особливості адаптації студентів до навчального процесу;  дослідити психологічні проблеми соціалізації студентів-першокурсників та конфліктні ситуації у їхньому колективі. Гіпотеза дослідження – формування позитивного соціально-психологічного клімату в колективі навчальної групи в багатьох аспектах залежить від успішного керівництва навчальної групою Курсова робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: