Психолого-педагогічні особливості управління коллективом навчальної групи учнів професійних навчальних закладів (ID:161117)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
Вступ
Розділ І. Психологічні особливості управління колективом навчальної групи
1.1. Загальна характеристика сприятливого психологічного клімату в колективі
1.2. Чинники формування соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі
Розділ ІІ. Динаміка розвитку коллективу і педагогічні методи його організації
2.1. Загальна характеристика педагогічних методів організації учнівського колективу
2.2. Особливості адаптації студентів до навчального процесу
2.3. Психологічні проблеми соціалізації студентів-першокурсників та конфліктні ситуації у їхньому колективі
Висновки
Список використаних джерел
Зразок роботи
Вступ
Зміна соціальної ролі учня на роль студента, зміна звичного оточення та умов навчання на незвичні вузівські умови потребують часу для адаптації у студентській групі. У сучасній ситуації, пов'язаній з необхідністю якісної освіти, проблема групової згуртованості набуває особливої актуальності у світлі адаптації студента до нового колективу. Нерідко необхідно спрямовувати вплив на групу з метою формування згуртованості. Найбільш адекватним засобом такого впливу є соціально-психологічний тренінг, що дає можливість інтенсивного розвитку групи, оптимізації міжособистісних взаємин, створення сприятливої психологічної атмосфери в короткий термін.
Найбільш значущим чинником, який характеризує будь-яку групу, є виникнення феномену згуртованості, тобто її міцності, єдності, стійкості міжособистісних взаємин, прагнення її учасників залишитися в рамках групи, зберегти її. У ході взаємодії члени групи виробляють і встановлюють норми, правила поведінки, стандарти, це відбувається в результаті включення їх у спільну діяльність. Усі вищевказані фактори є базисом для формування згуртованості.
У процесі формування групи формується групова свідомість, посилюючись залежно від фази розвитку групи. Тому виправдано розглядати групу як саморегулювальний соціальний організм. У групі складаються специфічні відносини, обумовлені цінностями учасників групи, їх світоглядними компонентами, наявністю поведінкових стратегій, що склалися. Це в сукупності дає особливу атмосферу взаємин, яка тим більш гармонійна, чим більше згоди члени групи знаходять у ціннісно-світоглядному апараті один одного.
Психологічна процедура розвитку групової згуртованості як напрямок педагогічно-виховної роботи зі студентами, особливо першокурсниками, може виступати ефективним засобом створення сприятливої соціально-психологічної атмосфери для адаптації студента до нового життя та професійного становлення. Вона дозволяє зробити цей процес регульованим, керованим.
Мета роботи виявити і теоретично обгрунтувати психолого-педагогічні особливості управління коллективом навчальної групи 1-го курсу ПТУ.
Об’єктом дослідження є особливості управління колективом навчальної групи.
Предметом дослідження є психолого-педагогічні особливості управління колективом навчальної групи.
Завданнями курсової роботи є:
провести загальна характеристика сприятливого психологічного клімату в колективі;
вивчити чинники формування соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі;
охарактеризувати педагогічні методи організації учнівського коллективу;
проаналізувати особливості адаптації студентів до навчального процесу;
дослідити психологічні проблеми соціалізації студентів-першокурсників та конфліктні ситуації у їхньому колективі.
Гіпотеза дослідження – формування позитивного соціально-психологічного клімату в колективі навчальної групи в багатьох аспектах залежить від успішного керівництва навчальної групою
Курсова робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: