0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гуманізм Антона Семеновича Макаренка (ID:187341)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І. ГУМАНІЗМ А. С. МАКАРЕНКА В ЙОГО ПЕДАГОГІЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ……………………………………………………………………….6 1.1. Життєвий та творчий шлях А.С.Макаренка 1.2. Педагогічна майстерність у розумінні А.С.Макаренка………………11 1.3. Основні концепції педагогічної теорії А.С.Макаренка………………14 1.4.Гуманізм А. С. Макаренка………………………………………………20 1.5 Теоретичний аналіз спадщини А.С.Макаренка у світлі сучасного розуміння гуманного відношення до дитини…………………………………22 ВИСНОВОК………………………………………………………………….24 РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ У ВЧИТЕЛІВ ТА СТУДЕНТІВ……………………………………………………………………26 Додаток А…………………………………………………………………….32 Додаток В…………………………………………………………………….33 ВИСНОВОК………………………………………………………………….31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Зараз одним з найважливіших завдань педагогічної науки є об'єктивна оцінка нашого минулого педагогічного досвіду, одним з найбільш значних явищ якого є педагогічна система Антона Семеновича Макаренка. Ідеї А.С. Макаренка довгий час не визнавалися офіційною педагогікою. Знадобилися довгі роки боротьби за їх утвердження в науці. Сьогодні ми повинні констатувати, що концепції А. С. Макаренка були прийняті на озброєння в односторонньому вигляді, зі значним зміщенням акцентів аж до їх спотворення. Тепер, завдяки проведеним в останні роки дослідженням, ми можемо досить чітко судити, як і чому це сталося. [15, с 207] А. С. Макаренко залишив багату педагогічну спадщину, написав понад 150 творів (романи, повісті, оповідання, п’єси, сценарії, науково-педагогічні статті), хоч і не створив спеціальної монографії з педагогіки. Найбільш відомими є його роботи "Педагогічна поема", "Прапори на баштах", "Книга для батьків", "Методика організації виховного процесу", "Проблеми шкільного радянського виховання", "Лекції про виховання дітей" і ін. У 1934 р. його прийняли до спілки письменників. [2, с 102] Педагогіку А. С. Макаренко розглядав як науку практичну, яку можна вивести тільки з педагогічного досвіду, закріпивши теорією, а не з теорем. Розвиваючи вчення про цілі виховання, А. С. Макаренко вказував, що педагог повинен мати перед собою програму людської особи, яка охоплює весь зміст особистості (зовнішня поведінка і внутрішні переконання, політичне виховання і знання). Ця програма повинна включати загальну "стандартну" частину (виховання сміливості, мужності, чесності, працьовитості і ін.) та індивідуальний коректив до неї (розвиток індивідуальних задатків, нахилів, таланту і покликання). Виходячи з умов часу і будучи його продуктом, А. С. Макаренко мету виховання вбачав у підготовці культурної людини, для цього потрібно дати їй освіту, бажано середню кваліфікацію, політично розвинути, дисциплінувати, розвинути почуття обов’язку і поняття честі, виховати якості господаря і організатора. [2, с 103] Розвиток особистості, за А. С. Макаренком, складає змістовну основу виховання. Не зрозумівши цього, ми не зрозуміємо головного в системі видатного педагога. Продовжуючи кращу традицію гуманістичної педагогіки, А. С. Макаренко стверджував: життя – головний вихователь дитини, і завдання вихователя полягає перш за все в організації цього життя, в насиченні його багатством людської культури та справжніх гуманних стосунків між людьми. [1, c 54] Макаренківська філософія виховання: безпідставною є спроба відгородити дитину від могутнього впливу життя суспільства, народу й підмінити цей природний процес домашнім дресируванням. Вихователь, якщо він хоче виховати повноцінну людину, не має права створювати їй тепличних умов, ховаючи її від реальної дійсності. Справжній гуманізм не в цьому. Найважливіше завдання кожного вихователя – розумно вести дитину дорогою життя, ставлячи її в позицію борців за краще життя на землі. Сьогодні, коли вітчизняна освіта зазнає серйозних реформ, педагогіка переживає черговий етап свого розвитку. І тут важливо визначитися, що взяти за основу, стержень будь-яких змін. Звичайно, серед інших постає питання про особистість педагога, його роль в процесі освіти, а відповідно і всього суспільства. Дати вірну відповідь відразу надзвичайно складно, потрібно розглянути основні положення педагогіки і вимоги до особистості вчителя. З них можна зробити висновки про актуальність гуманізму А.С. Макаренка в наші дні.[6, c 314] Гуманізм ( від лат. Humanitas - людяність) – світогляд, в центрі якого знаходиться ідея людини як найвищої цінності; виник як філософський напрям в епоху Відродження. На даному етапі розвитку педагогічної науки найактуальнішим є об’єктивна оцінка минулого педагогічного досвіду, самим визначним явищем якого є педагогічна система А. С. Макаренка. [http://znaimo.com.ua/Гуманізм] Тому, темою курсової роботи є «Гуманізм А. С. Макаренка» Об’єкт дослідження - педагогічна діяльність А. С. Макаренка. Предмет – реальний гуманізм педагогічної системи А. С. Макаренка. Мета роботи: дослідити прояви гуманізму А. С. Макаренка в його педагогічній діяльності та концепції. Згідно з поставленою метою потрібне вирішення наступних завдань: - проаналізувати педагогічну діяльність А. С. Макаренка з точки зору гуманізації; - дослідити основні положення педагогічної діяльності А. С. Макаренка; - визначити в чому проявлявся гуманізм в його педагогічній діяльності РОЗДІЛ І. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ А. С. МАКАРЕНКА 1.1. Життєвий та творчий шлях А.С. Макаренка Народився...........
Інші роботи з даної категорії: