0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Формування інформаційної компетентності школярів за допомогою підручника " (ID:324968)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ……………………………………..6 1.1. Компетентнісний підхід: сутність вихідних понять…………...………6 1.2. Сутність та структура інформаційного складника історичної компетентності…………………………………………………………………….…9 1.3.Підручник історії як засіб формування інформаційної компетентності школярів…………………………………………………………………………….15 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ ПРИ ФОРМУВАННІ У ШКОЛЯРІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ………………………..…………………………………...19 2.1. Організація роботи з підручником при вивченні пропедевтичного курсу історії…………………………………………………………………………19 2.2. Робота з історичними джерелами в основній школі……………….…22 2.3 Прийоми систематизації історичної інформації у старших класах…..27 ВИСНОВКИ………………………………………………………………...31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………..….…34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета шкільної історичної освіти, виходячи з положень компетентнісного підходу, задається складниками історичної предметної компетенції і втілюється в інтегрованому результаті – історичній предметній компетентності. Це передбачає розвиток та формування в учнів здатності використовувати накопичені знання, уміння й навички для вирішення навчальних та особистих проблем. Компетентнісний підхід до навчання історії розуміють як спрямованість освітнього процесу на формування історичної компетентності дитини, що є її інтегрованою характеристикою. На думку О. Пометун, така характеристика має сформуватися у процесі навчання та включати знання, уміння, ставлення, досвід діяльності та поведінкові моделі особистості. Історична предметна компетентність – це здатність учня до самостійного осмислення історії і культури України в контексті світового історичного процесу та адекватної оцінки соціального та морального досвіду минулих поколінь. Вона має сприяти формуванню учня як громадянина України, соціально адаптованої та відповідальної особистості.
Інші роботи з даної категорії: