0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1.1. STEM-освіта як інноваційний підхід у навчанні дітей молодшого шкільного віку (ID:588884)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДЩОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ………………………....................................7 1.1. STEM-освіта як інноваційний підхід у навчанні дітей молодшого шкільного віку………………………………………………...…...…………………7 1.2. Особливості впровадження STEM-освіти у навчання математики ……......17 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ……………………………………………………………………………...... 27 2.1. Проведення діагностики рівня готовності до впровадження елементів STEM-освіти у навчання математики молодших учнів.................................................... 27 2.2. Реалізація STEM-освіти у навчанні математики учнів початкової школи: формувальний експеримент………………………………………………………..41 2.3. Аналіз результатів сформованості рівня готовності до впровадження STEM-освіти у навчання математики дітей молодшого шкільного віку…….………...47 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...57 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………..59
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У державному освітньому стандарті початкової загальної освіти формується ідея про особистісно-орієнтований та розвиваючий підхід у початковій школі, в якій зміст освіти буде направлено на придбання учнями досвіду різних видів діяльності, зокрема на оволодіння способами активної пізнавальної діяльності. Однією з перспективних форм реалізації нової парадигми освіти безсумнівно є включення учнів в дослідну діяльність. Метою цієї діяльності є набуття учнями функціонального досвіду дослідника як універсального способу освоєння дійсності, розвиток здатності до критичного мислення. Для повноцінного розвитку особистості необхідна фундаментальна підготовка і починати її необхідно якомога раніше – з початкової школи. Сучасні здобувачі освіти повинні орієнтуватися в нових технологіях, володіти широким спектром компетенцій, приймати самостійні рішення, проявляти творчий підхід у вирішенні виникаючих проблем. Наявність всіх перерахованих якостей у здобувачів освіти можливо гарантувати лише при формуванні дослідницьких умінь. Однак формувати дані вміння необхідно з урахуванням вимог сучасного світу і прискореного технічного прогресу. В останні роки в Україні спостерігається бурхливий розвиток комп’ютерних технологій, ІТ-сфери, нанотехнологій, робототехніки. Цей процес є необхідною умовою для реформування та розвитку освіти у відповідь на сучасні суспільні вимоги. Тобто технологізація багатьох сфер діяльності вимагає від держави створити сприятливі умови для підготовки кваліфікованих спеціалістів. Через кілька років найпопулярнішими професіями будуть інженер, програміст, аналітик, технік з робототехніки. Ці напрями навчання охоплюють STEM-освіту, яку можна впровадити вже в початковій школі. Необхідність формування дослідницьких умінь в учнів визнавалася багатьма видатними педагогами. Наукові праці Г. Коджаспірова, Ю. Коджаспирова, Ю. Бабанського, Н. Зюзекевич були присвячені сутності «умінь» з педагогічної точки зору. Трактування поняття «дослідницькі вміння», визначення структури даних умінь і їх сутність з точки зору різних підходів аналізувалася в працях А. Савенкова, Н. Головізніна, І. Зимової, Е. Шашенковой, В. Успенського. Структурні компоненти дослідницьких умінь виділяли С. Зуєва, Н. Федотова, А. Хуторський. Класифікації загальнонавчальних умінь, а також дослідницьких умінь становили К. Кортнєв, М. Шушаріна, Н. Андрєєва, В. Марголіна, А. Татур та інші. Серед досліджень останніх років, присвячених проблемі формування дослідницьких умінь у молодшому шкільному віці, можна виділити роботи А. Гладкової, Н. Семенової та ін.
Інші роботи з даної категорії: