0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Порівняльна характеристика змістової лінії «Величини» в початковій школі за новою і старою програмами (ID:78345)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 112
Рік виконання: 2014
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕРЕТИКО – ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЩОДО СПРИЙМАННЯ ВЕЛИЧИН В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1 Теоретичні основи вивчення величин в курсі початкової школи 1.2 Психологічні засади сприймання величин в курсі початкової школи 1.3 Наступність між дошкільною, початковою та середньою ланками освіти під час вивчення величин РОЗДІЛ II. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ТА ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА 2005 ТА 2011 РОКИ 2.1 Порівняльний аналіз Державного стандарту за 2005 рік та Державного стандарту за 2011 рік 2.2 Порівняльний аналіз програм з математики для початкової школи за 2006 та 2012 роки 2.3 Реалізація змісту програми з математики (2012 р) для початкової школи в нових підручниках РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ВЕЛИЧИН ЗА ВИМОГАМИ НОВОЇ ПРОГРАМИ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 3.1 Методика вивчення довжини у курсі початкової школи 3.2 Методика вивчення маси у курсі початкової школи 3.3 Методика вивчення часу у курсі початкової школи 3.4 Методика вивчення площі в курсі початкової школи 3.5 Методика вивчення швидкості в курсі початкової школи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: