0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Корекція порушень фонетико - фонематичний боку мовлення у дошкільників із дитячим церебральним паралічем (ID:9380)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 42
Рік виконання: 2009
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Введення Актуальність. Дитячий церебральний параліч - різноманітна патологія, вона породжує полярні думки про стан і можливості розвитку дітей з цим захворюванням і труднощі в організації спеціальної допомоги ім. Актуальність розвитку системи спеціальної освіти дошкільнят з дитячим церебральним паралічем визначається не тільки гуманістичними тенденціями розвитку суспільства, а й ступенем затребуваності даної системи. За закордонним даними, в 50-х роках поширеність ДЦП варіювалася від 1-го в Англії до 4-х у США на 1000 школярів. У 1999 році К. А. Семенова навела такі дані про поширеність ДЦП у Росії: у 1962 році - 0,4 на 1000 дитячого населення, в 1972 році - 1,72 на 1000, у 1982-89 роках - 5,6-8 , 9 на 1000 [17]. Фонетико - фонематичні недорозвиток мови у дітей з дитячим церебральним паралічем виявляється в різних формах дизартрії. Особливістю порушень звуко - проізносітельной сторони мови при дизартрії є те, що при всіх виду активних рухів в кінцівках наростає м'язовий тонус в артикуляційною мускулатурі і посилюються дізартріческіе розлади. Порушення артикуляційною моторики при дитячому церебральному паралічі не тільки ускладнюють формування проізносітельной сторони мови, але і вдруге викликають порушення фонематичного сприйняття. Це викликає у дитини труднощі звукового аналізу слів і спотворення звуко - складової структури слова. У фонетико - фонематичним розвитку дітей виявляється декілька станів: • Недостатнє розрізнення і утруднення в аналізі тільки порушених у вимові звуків. Весь інший звуковий склад слова і складова структура аналізуються правильно. Це найбільш легкий ступінь фонетико - фонематичного недорозвитку; • Недостатнє розрізнення великої кількості звуків з кількох фонетичних груп при достатньо сформованої їх артикуляції в усному мовленні. У цих випадках звуковий аналіз порушується більш грубо; • При глибокому фонематичним недорозвиненні дитина не «чує» звуків у слові, не розрізняє стосунки між звуковими елементами, нездатний виділити їх зі складу слова і визначити послідовність. Однак не у всіх дітей труднощі в оволодінні звуковим складом слів лише з дефектним - вимовними звуками. І, нарешті, у більш рідкісних випадках у дітей може не відзначатиметься виражених труднощів звукового аналізу слів навіть з дефектним вимовними звуками. Це визначає необхідність диференційного підходу при корекції фонетико - фонематичний порушень у дітей. Всі діти з церебральним паралічем і дизартрія потребують комплексної системи логопедичних заходів, спрямованих на розвиток артикуляційних навичок, фонематичного аналізу і синтезу. Мета нашої роботи - визначення шляхів корекції порушення фонетико-фонематичний боку мовлення у дошкільників з церебральним паралічем.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: