0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання методу проектів у навчальному процесі (ID:834899)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДУ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ 6 1.1 Історія становлення навчальної методики проекту 6 1.2 Сутність проектного методу навчання 10 1.3 Метод проектів як дидактичний засіб 12 Висновки до 1 розділу 16 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ​​ДІЯЛЬНОСТІ В ШКІЛЬНОМУ НАВЧАННІ 17 2.1 Можливості організації проектної діяльності в шкільному навчанні 17 2.2 Особливості організації проектної діяльності загальноосвітніх класів 21 2.3 Ефективність методу проектів для активізації творчого милення 24 Висновки до 2 розділу 26 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Одним із головних напрямків діяльності сучасної школи є різнобічний розвиток особистості дитини, умінь і навичок колективної роботи, підвищення мотивації навчання. Сучасний освітній процес немислимий без пошуку нових, більш ефективних технологій, спрямованих на розвиток творчих здібностей дітей, навичок саморозвитку та самоосвіти. Ці умови повністю відповідають проектній діяльності, яка реалізується в освітньому процесі, підвищеним вимогам до універсальності знань учнів. Актуальність роботи полягає у важливості проектного навчання в сучасній школі, що забезпечується насамперед зв’язком індивідуального досвіду учнів із розвитком інтелекту під час самостійної дослідницької діяльності. Проблема включення проектної діяльності в освітній процес є прогресивною і давно назрілою. Вона має величезний потенціал, що особливо важливо в сучасних шкільних умовах. А тенденції, що проявляються в організації проектної діяльності учнів, свідчать про необхідність коригування досвіду. Основоположником методу проектів є американський філософ і педагог Джон Дьюї, який поставив перед собою завдання знайти спосіб розвитку самостійного мислення дитини, здатності запам’ятовувати й відтворювати знання, вміння застосовувати їх на практиці. Аналіз останніх публікацій. Нині проектна діяльність набуває особливого значення в освітньому процесі. Сучасні українські дослідники (І. Єрмаков, М. Елькін, А. Кобернік, С. Ящук, П. Лернер, Е. Полат, Т. Гречухіна) та зарубіжні вчені (Дж. Джонсон, П. Фрейре, Д. Хопкінс та ін.) вважають, що метод проекту є мірилом культурного рівня людей, а проектна діяльність забезпечує активне залучення до вирішення багатьох життєвих і професійних проблем, допомагає набути спеціалізованого досвіду та сприяє розвитку індивідуальності кожної людини. На думку науковців, психолого–педагогічний потенціал проектної діяльності є досить високим, оскільки вона оптимально забезпечує суб’єктне пробудження та розвиток особистості, повною мірою задовольняючи вікові потреби та особливості. У роботах М. Елькіна, С. Ящук, М. Пелагейченко, Л. Чеховської, М. Смирнової та інших розкривається значення проектної діяльності в розвитку особистісних якостей учнів, у соціалізації особистості та підготовці вчителя організувати процес використання методу проектів. Окремі аспекти розвитку ділових якостей особистості розглядаються в працях таких науковців, як М. Лукашевич, Н. Чабан, О. Полякова, В. Хмелько та ін. Мета роботи – аналіз використання проектного методу під час навчальної діяльності.