0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив ЗМІ на вибір електорату (ID:144738)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 90
Рік виконання: 2013
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗМІ НА ВИБІР ЕЛЕКТОРАТУ 1.1. Стан наукової розробки проблеми засобів масової комунікації під час їх впливу на електорат 1.2. Методологічні засади дослідження впливу ЗМІ на електорат 1.3. Загальна характеристика та види ЗМІ в Україні РОЗДІЛ 2. СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА МЕТОДІВ ВПЛИВУ НА ЕЛЕКТОРАТ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ 2.1. Особливості використання сучасних маніпуляційних технологій під час проведення виборчих кампаній 2.2. Методи соціально-психологічного впливу на активність електорату РОЗДІЛ 3. МІСЦЕ ТА ВПЛИВ ЗМІ НА ЕЛЕКТОРАТ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ 3.1. Моделі впливу ЗМІ на політичну свідомість електорату під час проведення виборчих кампаній 3.2. Досвід використання ЗМІ у виборчих кампаніях в Україні. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ВИСНОВКИ ДОДАТКИ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову