0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив на електоральний процес політичних слоганів США другої половини ХХ століття та початку ХХІ століття. (ID:727814)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 12
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………С.3 РОЗДІЛ 1. СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ СЛОГАНІВ ЯК ЗАСОБУ ВПЛИВУ……………………………………………………………………С.4 РОЗДІЛ 2. ПОЛІТИЧНІ СЛОГАНИ США ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХСТ. – НА ПОЧ. ХХІ СТ…………………………………………………………С.7 ВИСНОВКИ…………………………………………………………С.10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………С.12
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В той же час, сам слоган не є унікальним для Обами чи його кампанії. Слоган має інтертекстуальну історію, яка сягає американської історії. У своїй промові Обама навіть обігрує цю історію, де він вкладає дух слів у «засновницькі документи» нації, а також в уста «рабів і аболіціоністів», «іммігрантів» і «робітників». Ця фраза, яку найчастіше чули в іспанській мові, починаючи з 1970-х років, як «si, se puede», стала об’єднавчим закликом робітничого руху, очолюваного Сезаром Чавесом, співзасновником разом із Долорес Уертою United Farm Workers. Таким чином, не тільки англійська версія слогану має прямі зв’язки з Чавесом і сільськогосподарськими робітниками, але також і дух прогресивної боротьби, характерний для заклику Обами до політичних змін.