0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

зв’язок самооцінки з мотивами навчання студентів-психологів (ID:155572)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2012
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП Актуальність. Одна із головних проблем в галузі вищої професійної освіти пов’язана з демотивованістю більшості студентів, із зміною цінностей сучасної молоді в галузі освіти, коли самоціллю стає не сам процес пізнання, оволодіння спеціальністю, а отримання диплома, що, в свою чергу, призводить до зниження базових показників навчання. Тому необхідно досліджувати дану проблематику, фактори, які впливають на формування мотивації до навчання. Предметом – зв’язок самооцінки з мотивами навчання студентів-психологів. Наукова новизна полягає у тому, що в даній роботі пропонується дослідити зв’язок між самооцінкою та мотивами навчання. Практичне значення даної роботи полягає у тому, що отримані результати можна використовувати при подальших розробках в області мотивації до навчання. Метою дослідження було дослідити зв’язок самооцінки з мотивами навчання студентів-психологів . Завдання: - теоретичний аналіз підходів до вивчення самооцінки особистості в зарубіжних та вітчизняних психологічних теоріях; - теоретичний аналіз підходів до визначення поняття мотиву та мотивації, а також до класифікації мотивів навчальної діяльності; - дослідження кореляційного зв’язку між самооцінкою та мотивами навчальної діяльності. Методами дослідження – аналіз та систематизація теоретичного матеріалу, метод опитування, методи математичної статистики. Методики, що були використані в процесі дослідження були наступні: «Методика вивчення мотивації навчання в ВНЗ» Т.І. Ільїної, «Методика вивчення мотивів навчальної діяльності студентів» А.А. Реана, В.А. Якуніна, «Методика дослідження самооцінки особистості» А.С. Будасі.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову