0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Формування компонентів психологічної готовності дітей до навчання в школі" (ID:178717)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 73
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Зміст………………………………………………………………………стор. Вступ………………………………………………………………………...3 Загальне поняття про психологічну готовність людини щодо успішного навчання в школі Розділ I………………………………………………………………………10 Характеристика компонентів психологічної готовності 6-річних школярів до навчання в школі 1.1 Мотиваційна готовність……………………………………………..... 15 1.2 Розумова готовність………………………………………………….. 20 1.3 Вольова готовність……………………………………………………. 25 1.4 Емоційна готовність…………………………………………………… 30 1.5 Соціальна готовність……………………………………………………35 1.6 В.О.Сухомлинський про необхідність психологічної підготовки 6-літніх дітей до навчання в школі……………………………………40 Розділ II Експерементальні дослідження компонентів психологічної готовності дітей до навчання в школі 2.1 Дослідження інтелектуального компоненту готовності дошкільника до навчання в школі …………………………………….45 2.2 Дослідження соціальної готовності 6-літніх дітей до навчання в школі………………………………………………….....50 2.3 Дослідження емоційної готовності дитини до навчання в школі……………………………………………………………………..57 Висновки…………………………………………………………………….62 Бібліографія…………………………………………………………………65
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Проблема психологічної готовності людини до здійснення дії або ж включення в нову для неї діяльність,сферу життя належить до психолого-технічних та педагогічних проблем,що розробляються сучасною психологічною наукою.Велика увага дослідників до даної проблеми пояснюється двома чинниками: -По-перше, це одна з ключових проблем психології становлення особистості в якій “психологічна готовності”розглядається як психологічне утворення,що забезпечує і характеризує можливості безперервного росту особистості в сьогоденні і майбутньому,її ставлення до себе і самого себе. -По-друге, дослідження багатогранних проявів феномена “психологічної готовності”людини надзвичайно важливо для психологічної практики, оскільки це дає уяву про механізми і умови особливих послідовних перетворень особистості. Конкретний стан готовності до дії визначається сумарністю факторів, які характеризують різні рівні,сторони готовності:фізичну підготовленість, необхідну нейродинамічну забезпеченість дій,психологічні умови готовності. В залежності від умов виконання дій,діючою може стати одна з цих сторін.Зміст початкової загальної освіти,який орієнтується на всебічний розвиток та виховання особистості шляхом формування в учнів бажання і вміння вчитися,повноцінних мовленєвих,читацьких,обчислювальних умінь і навичок,основ здорового способу життя.[1,с.411] Наукові основи проблеми розкрито в дослідженнях Л.С.Виготського, Т.С.Костюка,О.В.Запорожця,Д.Б.Єльконіна,В.О.Сухомлинського,О.Я.Савченко та інших. Психологічний зміст переходу дошкільника до статусу школяра проаналізувала Л.І.Божович. Зі вступом до школи основні зміни відбуваються у внутрішній позиції дитини. Для того,щоб у неї з`явилася внутрішня позиція школяра,необхідна наявність певного ступеня готовності до шкільного життя та навчання. Накінець дошкільного віку в дитини формуються якості особистості,які становлять необхідну передумову її безстресового переходу до періоду шкільного дитинства. Актуальність проблеми забезпечення наступності у роботі дошкільного навчального закладу і школи першого ступеня зумовлена не лише рівнем розвитку суспільства, а й потребою соціалізації дітей дошкільного умовах зростаючих темпів,упровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес. Наступність розуміємо як неперевний послідовний процес від однієї ланки освіти до іншої,що забезпечує плавність зміни змісту,форм та методів роботи. Перебування дитини у дошкільному навчальному закладі не повинно зводитися лише до змістової частини підготовки до навчання. Науковці в галузі практичної психології стверджують,що в дошкільному віці закладаються і формуються найважливіші риси майбутньої особистості; мотивація на подальше навчання,пізнання себе і навколишньої дійсності є важливими чинниками майбутніх досягнень у школі. Коли йдеться про наступність,очевидно,що постає проблема адаптації дитини до шкільного соціуму, пов`язана зі зміною форм і методів навчання та виховання.[2,с.111] Перший клас-один з найкритичніших періодів життя дитини.Прихід в школу призводить до виникнення емоційних стресових ситуацій: змінюється звичний стереотип поведінки,виникає психо емоційне навантаження.На дитину впливає комплекс нових факторів: дитячий коллектив ровесників, особистість учителя,зміна режиму дня,незвично тривале обмеження рухової активності,поява нових,не завжди привабливих обов`язків. Психологи встановили,що готовність до шкільного життя-складне утворення,яке включає мотиваційну,соціально-психологічну,емоційно-вольову,інтелектуальну та фізичну готовність. Звичайно психологічна готовність дитини здійснюється у навчальних закладах, але велику роль відіграє сім`я. Сила впливу сім`ї в тому,що вона здійснюється постійно,тривалий час і в різних ситуаціях та в умовах. Тому не можна недооцінювати роль сім`ї у підготовці дітей до шкільного навчання. Дорослі залишаються постійним центром навколо якого будується життя дитини. Це породжує в дітей потребу брати участь в житті дорослих та діяти за зразком.Досвід спілкування дитини з дорослими є тою об`єктивною умовою,поза якою процес формування дитячої самосвідомості неможливий або занадто складний. Під впливом дорослого у дитини накопичуються знання і уявлення про себе. Роль дорослого у розвитку дитячої самосвідомості полягає в наступному: - повідомлення дитині про його якості та можливості; - оцінка його діяльності та поведінки; - формування особистісних цінностей; - спонукання дитини до аналізу своїх дій і вчинків і порівнювати із вчинками інших людей;