0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Порівняльний аналіз рефлексії особистісної якості «розумний» учнів 3-4 класів (ID:73983)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 48
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ І. ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ 1.1. Зміст поняття рефлексія у психолого-педагогічній літературі 1.2. Загальна характеристика розвитку рефлексії у молодших школярів 1.3. Значення рефлексії особистісної якості «розумний» у формуванні особистості учня. Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКСІЇ ОСОБИСТІСНОЇ ЯКОСТІ «РОЗУМНИЙ» МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1 Загальна характеристика методів дослідження рефлексії особистісних якостей учнів початкових класів 2.2. Процедура та організація дослідження рефлексії особистісної якості «розумний» в учнів 3-4 класів. Висновки до другого розділу Розділ ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКСІЇ ОСОБИСТІСНОЇ ЯКОСТІ «РОЗУМНИЙ» В УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ……….. 3.1. Результати дослідження рівня сформованості рефлексії особистісної якості « розумний» 3.2. Порівняльний аналіз рефлексії особистісної якості «розумний» в учнів 3-4 класів Висновки до третього розділу Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову