0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інтерактивних методів вивчення англійської мови (ID:837147)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 52
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЇ В УСНОМУ МОВЛЕННІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 1.1. Особливості навчання монологічного мовлення у середніх класах загальноосвітньої школи 1.2. Особливості навчання діалогічного мовлення школярів на середньому етапі навчання 1.3. Інтерактивне навчання як інноваційний метод у навчальному процесі 1.4. Методи інтерактивного навчання іноземної мови ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ В УСНОМУ МОВЛЕННІ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ МЕТОДАМИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ 2.1. Структура дослідно-експериментальної роботи 2.2. Інтерактивні вправи для формування компетенції в усному мовленні 2.3. Результати експериментального дослідження ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасному світі все стрімко змінюється, нічого не стоїть на місці. Освіта не є винятком. Однією з важливих та необхідних умов для успішного розвитку сучасної освіти є пошук нових форм та методів навчання, які можуть сприяти досягненню більш ефективного рівня навчальної діяльності учнів. З цієї причини у методиці викладання іноземних мов сьогодні все частіше звертають увагу на підхід інтерактивної взаємодії у процесі навчання, в основі якого закладено ідею взаємодії учнів один з одним, учителем та навчальним середовищем. Навчання іноземних мов з використанням інтерактивного методу впершу чергу спрямоване на розвиток комунікативних навичок у учнів, а також спонукання учнів до самостійного вирішення проблемних питань. Інтерактивні методи навчання, використовувані під час уроків іноземних мов, сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, підвищенню мотивації до вивчення іноземних мов, як наслідок, підвищенню якості навчання. Тим не менш, можна відзначити, що на сьогоднішній день в школах не всі вчителі у своїй практиці звертаються до інтерактивної взаємодії учнів на уроках англійської мови. Найчастіше уроки проводяться за традиційною методикою, де домінуючу роль грає сам учитель, а учні займають місце пасивних учасників навчального процесу. що на сьогоднішній день у школах не всі вчителі у своїй практиці звертаються до інтерактивної взаємодії учнів на уроках англійської мови. Актуальність даної випускної роботи зумовлена ​​педагогічною значимістю методу інтерактивної взаємодії та недостатністю його використання у навчальному процесі у старших класах у середній загальноосвітній школі. Ціль дослідження – теоретично обґрунтувати важливість застосування інтерактивного методу на уроках іноземної мови у старших класах та довести за допомогою практичного експерименту в школі ефективність цього методу. Основні завдання даного дослідження можуть бути сформульовані таким чином: 1) розглянути теоретичні аспекти навчання інтерактивної взаємодії англійською; 2) виявити особливості інтерактивного підходу як методологічної основи навчання інтерактивної взаємодії англійською; 3) вивчити досвід вітчизняних та зарубіжних методистів, вчителів з питання інтерактивної взаємодії учнів на уроках англійської мови у середній школі; 4) проаналізувати вправи з англійської мови для учнів 9 - 11 класів щодо наявності завдань та вправ, спрямованих на інтерактивну взаємодію учнів; 5) провести експеримент, спрямований виявлення ефективності застосування інтерактивного взаємодії учнів з урахуванням 9 класу; 6) підбити підсумки дослідження, зробити висновки. Предмет дослідження – процес організації методу інтерактивної взаємодії у навчанні англійської мови у старших класах у середній загальноосвітній школі. Об'єктом дослідження є інтерактивні технології, що застосовуються у навчанні старших класів середньої школи.