Готові роботи

“Вплив засобів масової інформації на формування громадської думки ”

Предмет Соціологія
Тип роботи курсова
Рік виконання 2009
Кількість сторінок 37
Зміст Зміст Вступ Розділ 1.Формування громадської думки 1.1 Сутність громадської думки 1.2 Система факторів формування громадської думки 1.3 Взаємодія засобів масової інформації та громадської думки Розділ 2. ЗМІ в системі соціального формування особистості 2.1 Масова комунікація: визначення, види і засоби 2.2 Маніпулятивна і гуманістична стратегія ЗМІ 2.3 Взаємодія ЗМІ з іншими інституційними системами суспільства Висновки Список використаної літератури
Ціна(грн.) 130
Готові роботи продаються “як є”, без подальших доробок і виправлень автором.
Отримайте роботу одним із способів:
Купити напряму у автора.
Автору прийде ваша заявка і найближчим часом він з вами зв’яжеться. Розрахунок і передача роботи відбуваються напряму. Процес отримання займає до 2-х днів. Агентство за дії сторін не відповідає.
купити
Купити з посередництвом агентства.
В такому випадку ви відправляєте гроші в агенство, а наш менеджер відправить вам готову роботу. Посередництво агентства дає можливість отримати роботу вже сьогодні. Вартість послуги: +100 грн до ціни роботи.
купити
Замовити написання на цю тему “з нуля
В такому випадку наші автори виконають роботу по вашому плану і за вимогами вашого ВУЗу. Всі подальші доробки і виправлення будуть безкоштовні. Вартість написання нової роботи вам повідомить менеджер після заповнення заявки.
Замовити “з нуля”

Замовлення

Замовлення