0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціальна реклама (ID:67897)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2013
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 1.1 Суть та поняття терміну «соціальна реклама», відмінності соціальної реклами від комерційної 1.2 Етапи процесу створення соціальної реклами 1.3 Умови ефективності друкованої соціальної реклами РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРНО-ВІЗУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ РЕГІОНАЛЬНІЙ ПРЕСІ 2.1 Особливості, види й структура соціальної реклами у газеті «Індустріальне Запоріжжя» 2.2 Особливості соціальної реклами у газеті «Ваша судьба» 2.3 Особливості соціальної реклами у газеті «Субота плюс» 2.4 Стилістика та структура соціальної реклами у газеті «МІГ» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову