0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УАБС, Варіант №16, Стратегічне управління, №3813 (ID:21987)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 20
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
17. Порядок розробки місії підприємства та її взаємозв'язок з метою 58. Орієнтаційна структура і культура як об'єкт управління в системі стратегії Ситуаційне завдання № 7 Один з нових продовольчих товарів, з яким познайомилися мешканці великих міст України, був йогурт. Будучи з одного боку схожим на традиційно споживаний городянами кефір і в той же час відрізняючись від нього і за різновидністю смакових добавок, і за різновидністю форм упаковки, йогурт швидко перетворився в продукт достатньо широкого і сталого попиту. Активну роль на українському ринку йогуртів грають німецькі компанії, які виробляють цей продукт. Однією з таких компанії є фірма «Зотт». Створена у 1926 році компанія «Зотт» входить в число провідних німецьких компаній, які виробляють йогурт, (достатньо сказати, що на її долю в Германії припадає більш 50 % продаж вершкового і більш 12% продажу фруктового йогурту). Фірма «Зотт» реалізує свою продукцію не тільки в Германії. На експорт, котрий йде в 36 країн світу, приходиться приблизно третини обсягів її продажу. Активні дії на українському ринку компанія «Зотт» почала у 1996 році. Інтерес до України після Росії був викликаний не тільки тим, що відкрився новий ринок, на якому вже успішно працював один з основних її конкурентів, німецька фірмі «Зюдмільк», але також і тим, що попит на жирний вершковий йогурт опинився під загрозою скорочення в силу розширення в західній Європі руху за здорове безжирове харчування. На Україні такої загрози не передбачалося. Щоб покращити своє становище на українському ринку, компанія «Зотт» в кінці 1997 році пішла на докорінну зміну своїх відносин з українськими імпортерами її продукції. По-перше було скорочено число імпортерів і перезаключено угоди з тими, з ким фірма продовжувала свою роботу. По-друге, фірма «Зотт» уклала угоду з компанією «Грот», яка взяла на себе обов'язки займатися імпортом тільки продукції фірми «Зотт» на більш вигідних пільгових умовах порівняно з іншими вироб¬никами йогуртової продукції. Крім того, фірма «Зотт» в деяких регіонах України відкрила юридично самостійні, але реально підконтрольні її компанії. Завдяки цим діям фірма «Зотт», вступивши пізніше на україн¬ський ринок, завоювала його більший сегмент у порівнянні з компанією «Зюдмільк». Питання 1. Розгляньте сильні і слабкі сторони в прийнятих рішеннях. 2. Які загрози і можливості носили рішення керівників в компанії? Дайте характеристику. 3. Визначте стратегічні альтернативи і види стратегій компанії. 4. Які фактори були не враховані керівництвом компанії при прийнятті рішень? Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: