0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання методів стратегічного управління на підприємстві (ID:842192)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 96
Рік виконання: 2019
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Особливості формування стратегій діяльності на підприємстві 1.2 Методи стратегічного управління 1.3 Методи оцінки потенційних можливостей діяльності підприємства та формування стратегічного балансу Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ГАЙСИНСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» 2.1 Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства 2.2 Аналіз основних показників діяльності підприємства 2.3 Аналіз фінансового стану підприємства 2.4 Дослідження конкурентних позицій підприємства та інтенсивності конкуренції на вітчизняному ринку Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПАТ «ГАЙСИНСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» 3.1. Імплементація моделей стратегічного управління 3.2. Організаційне забезпечення стратегічного управління на підприємстві 3.3 Розробка стратегії розвитку молокопереробного підприємства Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Особливості формування стратегій діяльності на підприємстві В умовах трансформації методів ведення конкурентної боротьби та зміни первинної ланки національної економіки відбувається і вдосконалення внутрішніх механізмів управління підприємствами. При цьому стратегічні підходи набули значного поширення, однак частіше в практиці зарубіжних підприємств. Той факт, що вітчизняні інтегровані підприємства мають порівняно низький конкурентний статус, обумовлений недостатністю розвитку та використання методології формування та реалізації ефективних стратегій розвитку. Стратегія, за визначенням Портера М., це комплекс різноманітних заходів зі створення унікальної та ціннісної позиції підприємства на ринку [26, с.70]. Або, як пропонує Грант Р.М., стратегія – це планування способів, за допомогою яких організація чи індивід може досягати поставлених цілей [32, с.33]. Найбільш комплексний підхід до поняття «стратегія» викладено в працях Мінцберга Г. у вигляді концепції 5-их «П». Тобто стратегія розглядається як [11, с.18-22]: - план, тобто керівництво, орієнтир або напрям розвитку, дорога з теперішнього в майбутнє; - принцип поведінки або слідування певній моделі поведінки; - позиція, а саме розміщення окремих товарів та конкретних ринках; - перспектива, тобто основний спосіб діяльності організації; - прийом, особливий маневр, що здійснюється з метою перехитрити конкурента
Інші роботи з даної категорії: