0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Розроблення рекомендацій з впровадження системи менеджменту якості для харчового підприємства" (ID:286987)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 89
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СКЛАДАННЯ ПЛАНУ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Напої плюс». 6 1.1. Мотиви для впровадження системи менеджменту якості. 6 1.2. Опис принципів менеджменту за ISO 9000. 8 1.3. Характеристика ТОВ «Напої плюс». 13 1.4. Формування організаційної структури на підприємстві 21 1.5. Складання плану розроблення та впровадження системи менеджменту якості 25 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ТА ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ЯКОСТІ 26 2.1. SWOT-аналіз діяльності підприємства: переваги та недоліки, можливості та загрози. 26 2.2. Формування політики підприємства у сфері якості. 29 2.3. Формування цілей підприємства у сфері якості. 32 РОЗДІЛ 3. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОДУКТУ 34 3.1. Опис життєвого циклу продукту: етап, мета процесу, відповідальна особа. Визначення обов’язків персоналу. 34 3.2. Створення структурно-функціональних схем етапів життєвого циклу харчового продукту. 40 3.3. Оформлення документації щодо управління кожним процесом. 43 РОЗДІЛ 4. РОЗРОБЛЕННЯ СТРУКТУРИ ДОКУМЕНТАЦІЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ 54 4.1. Структура документації системи менеджменту якості. 54 4.2. Розроблення проекту документованої процедури – «Управління документацією» 57 ВИСНОВОК 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 Додаток 1 62 Додаток 2 63 Додаток 3 65 Додаток 4 67 Додаток 5 68 Додаток 6 75
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На основі вищезазначеного аналізу можна зробити висновки про потенціал розвитку ТОВ «Напої плюс», що криється в усуненні слабких сторін, вмілому використанні можливостей та обліку загроз. Таким чином, з метою розширення клієнтської бази та залучення нових постачальників можливі наступні рекомендації: 1) Посилити слабкі сторони:  Знайти стабільних та доброякісних постачальників, попередньо розірвати контракт з існуючими;  Організувати тренінги та забезпечити можливість підвищення кваліфікації співробітників;  Запровадити мотивування та заохочення персоналу. Отже, проведення SWOT-аналізу має важливе значення для здійснення стратегічного планування, оскільки його методика - ефективний, доступний, дешевий засіб оцінки стану проблемної та управлінської ситуації в установі. Він дозволяє систематизувати проблемні ситуації; краще розуміти структуру ресурсів, на які слід опиратися в удосконаленні діяльності та розвитку компанії на перспективу; відстежувати загальний стан зовнішнього бізнес-середовища; виділяти і використовувати нові потенційні можливості швидше, ніж конкуренти; вибрати оптимальну дорогу розвитку і уникнути небезпек; приймати зважені рішення, що стосуються розвитку бізнесу. Правильно і вчасно прийняті стратегічні рішення грають сьогодні ключову роль в успішній діяльності організації. Саме вони роблять вирішальний вплив на конкурентоспроможність продукції і підприємства в цілому[5].