0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості використання комп’ютерних технологій на уроках технічної праці» (ID:357315)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 49
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ……………… 1.1. Значення та суть використання комп'ютерних технологій на заняттях з технічної праці……………………………… 1.2. Переваги та недоліки використання комп’ютерних технологій у освітньому процесі…………………………. 1.3. Аналіз програми з розділу «Проектування виробів» 5-7 клас…………………………………………………………. 1.4. Основні шляхи використання комп'ютерних технологій на заняттях з технічної праці……………………………… РОЗДІЛ 2 ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ…………………………………… 2.1. Організація і зміст експериментального дослідження…… 2.2. Етапи та результати педагогічного дослідження……….. ВИСНОВКИ………………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………….……… ДОДАТКИ………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Роль комп’ютера займає одну з основних ланок в інформаційних засобах в сучасній освіті. Використання комп’ютерних технологій на уроках трудового навчання значно спрощує пошук нової інформації для здобувачів в середніх школах. Основною ідеєю використання комп’ютерних технологій є те, що комп’ютер має бути не об’єктом вивчення, а засобом, за допомогою якого здобувач зможе краще засвоювати навчальний матеріал. За допомогою комп’ютерних технологій, здобувачам відкриваються нові можливості моделювання та досліджування технологічних процесів і створювання власних виробів та проектів. Використання комп’ютерних технологій спрямоване на те, щоб дати якомога більше інформації, за допомогою сучасних цифрових навчальних засобів. До сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання відносяться: інтернет-технології, мультимедійні програми, електронні підручники та посібники, системи дистанційного навчання та інше. У зв’язку з постійним розвитком науки і техніки, з новими відкриттями в різноманітних галузях, з активною взаємодією людини і комп’ютера, виникає потреба у використанні комп’ютерних технологій у освітньому процесі в середній школі. Цю проблему досліджувало багато науковців. А саме особливості використання комп’ютерних та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках технічної праці, у своїх роботах, досліджували такі науковці: П.М.Бісіркін, Р.С.Гуревич, О.Г.Єсіна, Р.М.Лещук, В.Бойчук, М.Ю.Кадемія, І.О.Пертицин, В.Лапівський. Проте, незважаючи на численні дослідження , ще й досі не повністю розкрите значення та суть використання комп’ютерних технологій на уроках технічної праці та планування занять з трудового навчання в середній школі. Актуальність проблеми, недостатнє її теоретичне та методичне обґрунтування, зумовили вибір теми дослідження: «Особливості використання комп’ютерних технологій на уроках технічної праці». Відповідно до теми, було визначено об’єкт і предмет дослідження, передбачено гіпотезу, окреслено мету та завдання, обрано методи дослідження, визначена практична значимість. Об’єктом дослідження є освітній процес в середній школі. Предметом дослідження є особливості використання комп’ютерних технологій на уроках технічної праці. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та дослідженні способів використання комп’ютерних технологій на уроках трудового навчання. Відповідно до мети, визначено основні завдання: