0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарознавча характеристика асортименту окремих видів теплотехнічного обладнання (ID:191190)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 81
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………...........3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТОВАРОЗНАВЧОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ АСОРТИМЕНТУ ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ 1.1. Стан та перспективи розвитку ринку теплотехнічного обладнання в Україні…………………………………………………………….............7 1.2. Класифікація теплотехнічного обладнання та вимоги до його якості.........18 1.3. Визначення номенклатури споживчих властивостей для товарознавчої оцінки…………………………………………………........21 РОЗДІЛ 2. ВИБІР ОБ’ЄКТІВ ТА МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ. 2.1. Вибір об’єктів дослідження……………………………………………..........28 2.2. Вибір методів дослідження……………………………………………............28 РОЗДІЛ 3. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ПП «ТЕПЛОТРЕЙД – КОМФОРТ» 3.1. Товарознавча характеристика асортименту…………………………...........30 3.2. Аналіз структури асортименту теплотехнічного обладнання……….........38 3.3. Виявлення споживчих переваг теплотехнічного обладнання………...........51 3.4. Розробка пропозиції щодо оновлення асортименту теплотехнічного обладнання……………………………………………..………54 РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ТОРГІВЛІТЕПЛОТЕХНІЧ- НИМ ОБЛАДНАННЯМ У ПП «ТЕПЛОТРЕЙД-КОМФОРТ» 4.1. Організаційна характеристика та аналіз основних показників підприємства…………….………………………………………..........58 4.2. Організація та технологія торгівлі теплотехнічним обладнанням……........61 4.3. Шляхи вдосконалення технології продажу……………………..……..........65 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………………………............73 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..74
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Стан та перспективи розвитку ринку теплотехнічного обладнання в Україні. Опалювальна техніка – це техніка, яка використовується для опалювання жилих та нежилих приміщень. Теплотехнічне обладнання є більш широким поняттям. Теплотехнічне обладнання можна також використовувати для нагріву води. Розглянемо стан розвитку опалювальної техніки в Україні. Виробництво опалювальної техніки в Україні в останні 4 роки розвивається значними темпами і в 2017 році становило 514 тис. одиниць (в 20 – 322 тис., 2015 – 170 тис, 2014 – 73 тис, 2013 – 28 тис), всього за період 2013-2017рр. – 1107 тис. одиниць. В 2011 році вітчизняні виробники планують подвоїти обсяги виробництва для забезпечення зростаючих потреб жителів України в енергозберігаючому обладнанні у зв’язку з подорожчанням газу та потребі якіснішого забезпечення теплом і гарячим водопостачанням. Вітчизняне опалювальне обладнання на ринку України становить 83% в грошовому та 93% у кількісному відношенні. Рівень розвитку виробництва котлів в Україні порівняльний з європейським – на 1 жителя виробляється 0,011 котла (в Європі – 0,012) або 1 котел – на 91 та 84 жителів відповідно. Енергоефективність вітчизняних котлів досягла рівня європейських аналогів і як правило становить 90-91%. Експлуатація 1 парапетного котла, в порівнянні з центральним опаленням, економить до 4,3 тис. куб. м газу в сезон. В Україні в 2017 році встановлено близько 500 тис. котлів що дає економію 2,15 млрд. куб. м газу на суму 1,04 млрд. грн в рік. Також використання парапетного котла призводить до зменшення коштів кінцевого користувача. Наприклад, ціна оплати центрального опалення 3-х кімнатної квартири складає в середньому 300-400 грн/міс. При використанні котла – 100-150 грн/міс. У Києві 15 квітня 2005 р. було створено Українську асоціацію виробників теплотехнічного обладнання «Укртеплотехніка» (надалі по тексту Асоціація). Асоціація є галузевим, добровільним, відкритим та не господарюючим об’єднанням. Метою асоціації є сприяння розвитку вітчизняного виробництва та ринку опалювального обладнання в Україні, а серед основних завдань - укріплення позитивного іміджу продукції українських виробників, захист інтересів виробників в органах влади, допомога в просуванні української продукції на найбільш привабливі зовнішні ринки. Засновниками асоціації стали відомі виробники опалювального обладнання України - ЗАТ «Агроресурс» м. Рівне (ТМ Данко), ВАТ «Агротепломаш» м. Житомир (ТМ Житомир), ВАТ «Красилівський машинобудівний завод» (ТМ АТОN), ЗАТ «Машзавод» м. Новогродівка, Донецької обл. (ТМ DANI) та ПАТ «РОСС» м. Харків (ТМ РОСС), сукупний обсяг продажів опалювальної техніки яких на ринку теплообладнання України становив 60% на момент організації та більше 75% в 2017 році. Затверджено статут асоціації, обговорена програма і план робіт та обрано керівні органи. Асоціація є неприбутковою організацією згідно законодавства України та не ставить собі за мету отримання прибутку, утримується за рахунок внесків членів Асоціації та інших надходжень, не заборонених законодавством. Метою створення і діяльності Асоціації є координація господарської діяльності її членів, спрямована на задоволення та захист законних економічних, соціальних та інших спільних інтересів. Предметом діяльності Асоціації є: - сприяння розвитку ринку опалювального обладнання в Україні та розвиткові вітчизняного виробництва опалювального обладнання; - захист прав та професійних інтересів членів Асоціації та представлення їх в органах державної влади і управління, громадських організаціях; - участь у розробці державними та місцевими органами проектів законів, нормативно-регуляторних актів, програм тощо, що впливають на діяльність галузі; - попередження та недопущення недобросовісної конкуренції на ринку опалювального обладнання. Членами Асоціації можуть бути юридичні особи, які об'єднані спільністю інтересів, визнають і виконують вимоги Статуту. Основою успішного розвитку вітчизняного котлобудування є досягнення виробниками необхідної якості та оптимального співвідношення ціни-якості котлів, удосконалення технологій проектування та виробництва, застосування якісних імпортних та вітчизняних комплектуючих. Особливістю вітчизняних газових котлів є адаптованість до існуючих в Україні параметрів систем опалення, газо- та електропостачання, енергонезалежність управління, простота і дешевизна обслуговування, надійність в роботі та доступна ціна. Котли українського виробництва все більше користуються попитом в Росії, Білорусі та Молдові. Асоціація створена своечасно і покликана об’єднати зусилля виробників опалювальної техніки в забезпеченні населення України високоефективним і доступним енергозберігаючим обладнанням для систем опалення і гарячого водопостачання квартир та індивідуальних будинків. В період реформування економічної системи України, товарна політика відігравала важливу роль у здійсненні комерційної та маркетингової діяльності підприємств. Програма товарної політики розробляється на основі товарної стратегії, а на основі програми, яка має стратегічний характер, складається щорічний план реалізації маркетингових заходів. Фірми можуть використовувати наступні товарні стратегії. Стратегія інновації. Яка може здійснюватися через:диференціацію товару, тобто модифікацію наявного продукту, яка призводить до появи паралельно з старим нового виробу, що відрізняється від товару конкурентів;диверсифікацію товару – стратегію, пов’язану з виробництвом нових для фірми товарів. Стратегія диференціації передбачає доповнення існуючих товарних ліній продукції новими її видами. Мета диференціації – підвищення конкурентоспроможності, привабливості товару завдяки врахуванню особливостей окремих ринків або переваг споживачів. Стратегія диверсифікації передбачає доповнення існуючої виробничої програми новими лініями продукту. Розрізняють: горизонтальну диверсифікацію – до товарної номенклатури додається нова продукція, яка виробляється з використанням тих самих технологій або потребує аналогічних маркетингових програм;вертикальну диверсифікацію – доповнення виробничої програми продукцією попередніх та наступних ступенів;багатогалузеву (конгломератну, чисту) диверсифікацію – передбачає випуск нового товару, не пов’язаного з діяльністю підприємства. Стратегія варіації (модифікації) товару реалізується шляхом варіацій:функціональних характеристик;фізичних характеристик;дизайну; іміджу;імені марки;надання додаткових ефектів. Стратегія елімінації товару. Рішення щодо зняття продукту з ринку приймаються з використанням таких критеріїв:економічна вагомість продукту для фірми;позиція товару на ринку;рівень використання виробничих і складських потужностей для виробництва продукту; майбутні перспективи продукту[23]. Розглянемо найбільш відомих виробників опалювального обладнання на Україні та які товарні стратегії вони використовували у своєму розвитку. Житомирський котельний завод «АТЕМ» був створений в 1988 році згідно з розпорядженням Кабінету міністрів України як спеціалізоване підприємство по виготовленню опалювальної техніки. І з цього часу почав виробництво газових опалювальних котлів і апаратів різних модифікацій, що використовуються для опалення й гарячого водоподачання у квартири, будинки, офіси, магазини, майстерні, комунальні споруди й інші аналогічні приміщення у межах заданої потужності. В 2004 році на заводі освоєний пуск газових конвекторів і інфрачервоних систем опалення (ГИИ). На сьогодні АТ «АТЕМ» випускає більше 70 видів опалювальної техніки потужністю від 2 до 100 кВт, яка працює на природному газі й твердому паливі. Завдяки невеликим розмірам, сучасному дизайну, автоматичній роботі й простоті в керуванні продукція добре вписується в інтер'єр приміщення й зручна в експлуатації. За обсягом виробництва й технічним характеристикам завод займає лідируюче положення на ринку України, має велику сервісну мережу. За високу якість і надійність високоефективного опалювального устаткування завод неодноразово нагороджувався дипломами на національних конкурсах і виставках. На заводі проводиться велика робота з модернізації й удосконалювання опалювальної техніки, розробки нових, нетрадиційних її видів. В 2012 роцізавод визнаний кращим підприємствомв Україні в галузі машинобудування. Отже, можна зробити висновок, що найбільш характерною стратегією товарної політики Житомирського котельного заводу „АТЕМ” є стратегія інновації. 20 жовтня 1991 року була зареєстрована невелика приватна фірма "РОСС", що нараховує всього кілька людей, яка й послужила базою для створення нинішнього підприємства. ПП «РОСС» почало свій розвиток з виробництва харчового й торговельного устаткування для підприємств громадського харчування й торгівлі. У країні відбувалися серйозні економічні перетворення, стрімко розвивався малий приватний бізнес, і в 1993 році було почате виробництво харчового й торговельного устаткування для малого бізнесу. Цей крок став основним для подальшого розвитку фірми. В 1994 році почалася розробка й виготовлення першого устаткування для міні-пекарень. Збільшення обсягів продажів дозволило розширити виробництво, що у свою чергу, спричинило зміну структури фірми. І вже наприкінці року фірма «РОСС» була перетворена в Акціонерне Товариство «РОСС». Наступним кроком у розвитку фірми стало виготовлення устаткування для виробництва макаронів, а так само можливість повної комплектації ліній для пекарень. Стрімко росла кількість нових продуктових магазинів, а слідом за ними і ринок торговельного холодильного устаткування. Оцінивши обсяг і потреби ринку, було ухвалено рішення почати розробку й випуск торговельного холодильного устаткування. В 1996-1997 роках були розроблені й запущені в серію перші холодильні шафи, вітрини, вітрини-шафи зі скляними дверцятами. По динаміці розвитку й нарощуванню обсягів виробництва особливо вдалим для фірми став 1999 рік. Були розроблені й виготовлені агрегатні вальцеві млини продуктивністю 180 кг у годину й 350 кг у годину, млини з відбором макаронної й кукурудзяної крупки, крупорушки. У виробництві холодильного устаткування відбулося значне розширення лінійного ряду устаткування, що випускається. Були створені: морозильні вітрини, вітрина холодильна й вітрина холодильна кондитерська класу «люкс». Якість - це безперечна конкурентна перевага будь-якого товару. Розуміючи це й враховуючи, що буквально одиниці російських і українських виробників забезпечують досить високий рівень якості своєї продукції, ПАТ «РОСС» пішло по шляху створення виробництва, що за якістю не поступається європейському. До початку 2001 року ПАТ «РОСС» уже мало достатній досвід виробництва харчового й холодильного устаткування, і за підтримки Харківської обласної держадміністрації й міської ради був розроблений і затверджений інвестиційний проект, який передбачав не тільки закупівлю імпортних верстатів, але й організацію технологічних процесів. Основними вимогами до закуповуваного сучасного імпортного устаткування були: якість, продуктивність і надійність. До середини 2002 року в Харкові було створено повномасштабне виробництво устаткування європейського рівня: переробного, харчового й холодильного. Усі технологічно важливі процеси стали виконуватися на лініях, укомплектованих імпортним устаткуванням. З'явилася можливість випуску устаткування нового рівня - холодильного устаткування класу «люкс». Значно розширилися лінійки вітрин бізнес і економ класу. Розширення й модернізація виробництва дозволили керівництву фірми на основі аналізу потреб ринку диверсифікувати бізнес і почати розробку й випуск теплотехнічного устаткування (котельного устаткування). У вересні 2001 були виготовлені перші економ - класу котли потужністю 7,5 кВт і розроблена конструкція стандарт - класу, а вже в 2003 році підприємство почало серійний випуск цих виробів. До кінця 2003 року розпочато серійне виробництво котлівпотужністю до 96 кВт, включно. З 2003 року фірмою «РОСС» успішно взятий напрямок на комплексне оснащення холодильним устаткуванням магазинів формату «у будинку», а з подальшим розвитком ринку й збільшенням кількості супермаркетів, і на комплексне оснащення супермаркетів. Дослідні зразки холоду «під винос» були виготовлені в 2003 р., а на сьогоднішній день фірма «РОСС» займає одне із провідних місць на ринку «виносного холоду». В основі виробничого й комерційного успіху компанії «РОСС» - не тільки сучасне виробництво й різноманітний асортименти продукції, що випускається, але й постійна робота із клієнтами. Фахівці підприємства в тісному співробітництві із клієнтами розробляють найбільш функціональні, зручні в експлуатації й цікаві по дизайну моделі. На даний момент потенціал підприємства дозволяє випускати устаткування з урахуванням потреб дилерської мережі, тому керівництво підприємства бачить подальшу роботу в розвитку партнерства з регіональними дилерами. ПАТ «РОСС» - яскравий приклад підприємства, що вже сьогодні максимально наблизилося до європейських норм і стандартів якості. Лише освоївши передові західні технології, оснастивши виробництво новітнім західним устаткуванням, компанія зуміла створити сильний і конкурентоспроможний продукт і вивести його на ринок під брендом «РОСС». Основні зусилля керівництво компанії зосередило на розвитку виробництва. Ставка була зроблена на співробітництво з визнаними світовими лідерами, що є «законодавцями мод» у цій області індустрії, і добилися загального визнання бездоганною якістю своєї продукції. У якості партнерів по поставках комплектуючих були обрані провідні європейські фірми: EMBRACO (Італія), SEST (Італія), REMIS (Німеччина), ECO (Італія), ELIWELL (Італія), LAMPRE (Італія), SIME (Італія), GRUPPO IMAR (Італія), THERMOWATT (Італія), ARTHERMO (Італія), POLIDORO (Італія), MERTIK MAXITROL (Німеччина), GIANNONI (Італія), IRCA (Італія), FIME (Італія), AIRFLOW LUFTTECHNIK (Німеччина) і інші. Але високі результати були б неможливі без технічного переоснащення власного виробництва й впровадження власних технологій обробки металу, фарбування виробів і широкого застосування електронного обладнання. На сьогоднішній день увесь листковий метал обробляється на револьверних пресах, верстатах плазмового різання, згинальних пресах. Механічна обробка металу здійснюється на швейцарських верстатах-автоматах зі ЧПУ. Крім цього, на підприємстві існує своє інструментальне виробництво, оснащене найсучаснішим устаткуванням. Усі системи електронного керування розроблені й виготовлені на спеціалізованій ділянці приладобудівного заводу, що входить до складу компанії. Усе це в комплексі й дозволяє добитися високої продуктивності й високої якості виробів, що випускаються. Одним зі структурних підрозділів багатогалузевого виробничого об'єднання ПАТ «РОСС» є проектний інститут. Інститут виконує: науково-дослідні, проектно-конструкторські, монтажні й пусконалагоджувальні роботи з газоспоживного енергозберігаючого устаткування, промислових опалювальних котелень і систем теплогазопостачання; комплексні випробування газоспоживного теплоенергетичного устаткування; комплектацію й поставку котлового й теплосилового устаткування. Підрозділи інституту містять: конструкторський і проектний відділи; інженерний і навчальний центри; наукові й іспитові лабораторії; монтажний і пусконалагоджувальний підрозділи, відділ комплектації й кошторисно-договірну групу. В інституті працюють висококваліфіковані фахівці, що мають великий досвід роботи, здатні розв'язати завдання будь-якого ступеня складності по проектуванню, будівництву, монтажу й реконструкції сучасного теплоенергетичного устаткування. На всі види робіт є ліцензія (серія АВ № 050258) і дозвіл Держкомнаглядохоронипраці. Оригінальні конструктивні рішення, закладені в продукції для теплогазопостачання, що випускається ВАТ "РОСС", різноманітний асортимент, використання технологій світових лідерів, наявність у структурі конструкторських, проектних і пусконалагоджувальних підрозділів дозволяють задовольнити запити самого вимогливого замовника. Дилерські права від багатьох відомих виробників дозволяють комплектувати й виконувати повний комплекс робіт з доступної ціни при максимальній якості.Розглянувши стан та розвиток ВАТ „РОСС”, можна дійти висновку, що для цього товариства підходить стратегія диференціації. Розглянемо ЗАТ „Агроресурс” був заснований у серпні 1997 року. На сьогодні газові котли, водонагрівачі торгових марок „Данко” та „Рівнетерм” завдяки ефективності та надійності у використанні, сучасному дизайну, якості виробника та помірної ціни, задовольняють потреби не тільки нашої країни, а й країн близького сходу. На ринку це підприємство працює вже 14 рік. За результатами 2013 року „Агроресурс” єдиний котловиробник на Україні з річним об`ємом виробництва більше 100 тисяч одиниць. Асортимент продукції нараховує більше 130 опалювальних котлів потужністю від 2,5 до 100 кВт, призначених для автономних та індивідуальних систем опалювання: газові та твердопаливні, енергозалежні та енергонезалежні, димохідні та з герметичною камерою згорання, напольні та настінні, зі стальним, чавунним та мідним теплообмінником. Продукція ЗАТ „Агроресурс” сертифікована в Україні, Росії та Білорусії. Результати останніх досліджень, проведених спеціалістами підприємства, показали, що однією з найбільш актуальних на даний час проблем українських користувачів теплопостачального обладнання є утворення накипу, тобто відкладення солей жорсткості, в опалювальних апаратах в результаті використання у вітчизняних системах опалення в якості теплоносія води підвищеної жорсткості. Наслідком цього є значне зменшення ефективності всієї теплоенергетичної системи, що є абсолютно неприйнятним в сучасних умовах впровадження загальної політики енергозбереження. Накип, що утворюється в системах, володіє надзвичайно низькою теплопровідністю (коефіцієнт передачі тепла в 200-300 раз менший, аніж у металу), тому осад товщиною всього в 1 мм зменшує теплопередачу і номінальний ККД приладів на 6 % , а 3-мм шар – до 25 %, що в свою чергу призводить до значної перевитрати палива. Крім цього, поверхні нагріву котлів піддаються сильному перегріву, що в деяких випадках призводить до пошкодження теплообмінної поверхні котлоагрегату. Тому кожного разу після закінчення опалювального сезону експлуатаційні служби виконують трудоємну роботу по очистці котлів і теплообмінних апаратів від накипу. Звичайно, теплоенергетикам добре відомі проблеми, що виникають через утворення накипу в котлах і теплообмінниках. Тому нині існують і широко використовуються єфективні хімічні технології для пом’якшення води. Але те, що не є складним для великих теплових станцій та мереж, стає проблемою для невеликих котелень в містах, селищах та підприємствах. Вводити водопідготовку в котельних, де вона не була передбачена проектом, дуже проблематично через високу вартість обладнання і наступні постійні витрати на постачання хімічними реагентами та їх доставку. В останні роки разом з класичними хімічними методами запобіганню відкладень інтенсивно розробляються і використовуються на практиці фізико–хімічні методи обробки води (магнітна, ультразвукова, електрохімічна, високочастотна та ін.). На підставі багатьох теоретичних і практичних досліджень вивчено вплив магнітного поля на структуру солей кальцію і магнію, що утворюють нерозчинні сполуки при підвищенні температури води в системі до 50-60°С, і доведено зниження відкладення накипу на поверхні на 20-50%. Одержаний ефект пояснюється дистабілізацієюйонів кальцію та карбонат йонів, які об'єднуються при нагріванні з утворенням кристалів арагонітної структури, які не можуть мати твердих відкладень. Загальна маса солей в системі залишається незмінною, але схильність до випадання кристалів "рихлого" типу різко збільшується. На базі цих досліджень ЗАТ «Агроресурс» розробив і пропонує споживачам нову серію котлів «Данко» потужністю 8-24 кВт, оснащених пристроєм "КОЛЬЧУГА", що призначений для обробки води імпульсним динамічним електромагнітним полем, завдяки якому вода втрачає властивість утворювати тверді накипи на певний період, а також розчиняє уже утворений водний камінь. Котли даної серії не потребують ніякого додаткового обслуговування, ніяких витратних матеріалів, споживають незначну кількість електроенергії, виключають використання хімічних реагентів, а тому є екологічно безпечні. ЗАТ „Агроресурс” використовує стратегію варіації. Розглянемо найбільш відомих іноземних виробників теплотехнічного обладнання. Французько-українське спільне підприємство «Атлантик – Гейзер» було засноване 1-го січня 2015 року як єдиний на території України офіційний дистриб’ютор продукції французького промислового концерну ATLANTIC GROUP.В асортименті компанії представлений повний модельний ряд електричних протічно-накопичувальних водонагрівачів торгових марок Atlantic, Thermor та Round, а також електричних опалювальних приладів торгової марки Thermor.Компанія «Атлантик – Гейзер» має 14-річний досвід роботи з даним видом обладнання, керується системним підходом у продажах, має висококваліфікованих співробітників та розгалужену сервісну мережу по всій територій України. З 2011 року для більшої зручності споживачів та сервісних партнерів компанії «Атлантик – Гейзер» працює єдиний Інформаційний центр Atlantic. Компанія „Горіння” є виробником китайських газових колонок. Газові колонки „Горіння” виготовляються відповідно всіх норм та правил контролюючих органів на території Україна, а також проходять всі незалежні випробування та тестування з отриманням необхідної сертифікованої документації. Дизайн газових колонок відрізняється унікальністю та оригінальністю. В асортименті представлені 3 серії: «StainlessSteel», «White» и «Glass». Завдяки постійному поліпшенню технічних характеристик товарів, відповідно останнім тенденціям ринку, компанія „Горіння” постійно веде роботу по розширенню асортименту. Компанія „BAXI” є виробником італійських котлів. Фірма на ринку працює вже 10 рік і є дуже відомою. Представлений широкий асортимент котлів, котрі задовольняються будь-який смак та відповідають належній якості. Але ці італійські котли є дуже дорогими для наших співвітчизників, тому їх не всі можуть собі дозволити придбати. Отже, в перспективі теплотехнічного обладнання є розвиток вітчизняного виробництва, розширення асортиментних груп, розвиток сервісного обслуговування, розширення регіональної мережі.