0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування асортименту товарів на прикладі Тторгівельного підприємства «ХМЕЛЬНИЧЧИНА -АВТО» (ID:36979)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 41
Рік виконання: 2012
Вартість: договірна
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ЗНАЧЕННЯ ПРАВИЛЬНОГО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ ДЛЯ ПОВНОГО ЗАВДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ……………………………… 1.1 Фактори які впливають на процес формування асортименту товарів………………………………… 1.2 Роль асортиментних переліків у процесі формування… РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЧИННИКІВ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ НА ПРИКЛАДІ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМТСВА «ХМЕЛЬНИЧЧИНА -АВТО»… 2.1 Аналіз торговельного асортименту………… 2.2 Етапи формування асортименту товарів на великому підприємстві……………………………………… 2.3 Методологічні підходи до формування асортименту у торговельному підприємстві…………………………………… 2.4 Характеристика роботи комерційного апарату щодо асортименту………………………………………… РОЗДІЛ 3. УКАЗАТИ КОМЕРЦІЙНІ РІШЕННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ…………… ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ… СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ…………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову