0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування маркетингової політики страховика (ID:127554)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 70
Рік виконання: 2015
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………………6 Розділ 1. Теоретико - аналітична частина ………………………………………...8 1.1.Теоретичні підходи до формування маркетингової політики страховика на прикладі НАСК «Оранта»………………………………………………… ……….8 1.2.Аналіз фінансового стану НАСК «Оранта»…………………………………..11 1.3.Аналіз маркетингової політики НАСК «Оранта» та її вплив на фінансовий стан страхової компанії……………………………………………………………18 Розділ 2. Дослідницько-прогностична частина…………………………………..25 2.1. SWOT-аналіз НАСК «Оранта»………………………………………………..25 2.2. Економіко-математичне моделювання діяльності НАСК «Оранта»……….30 2.3. Прогнозування показників діяльності НАСК «Оранта»……………………37 Розділ 3. Рекомендаційна частина………………………………………………...39 3.1. Перспективи вдосконалення маркетингової політики страховика НАСК «Оранта»……………………………………………………………………………39 3.2. Рекомендації щодо зростання рівня прибутковості НАСК «Оранта» у зв’язку з покращенням маркетингової політики…………………………………32 3.3. Економічні результати запропонованих рішень щодо вдосконалення маркетингової політики та її впливу на фінансовий результат НАСК «Оранта»…………………………………………………………………………….42 Висновки……………………………………………………………………………50 Список використаних джерел……………………………………………………..52 Додатки……………………………………………………………………………...56
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Ринок страхових послуг не може ефективно функціонування без своїх основних складових. Однією з таких складових є маркетинг. Маркетинг виконує багато функцій, виступає інструментом дослідження страхового ринку, наприклад, або інструментом залучення нових клієнтів, тощо. Ринок страхових послуг, як і будь який інший ринок, виступає свого роду «ареною» де конкуренція має вагоме значення. Маркетингова політика ще на етапі свого зародження розробляє комплекс дієвих заходів щодо забезпечення компанії конкурентоспроможності. В науковій літературі, питанням формування ефективної маркетингової політики займались ряд вчених, а саме: Силкін О.С., Литовченко І., Забурмеха Є.В., Ільчук П.Г., Добош Н.М., Балук Н. Р. та інші. Метою написання магістерської дипломної роботи є дослідження теоретичних елементів, здійснення аналізу фінансового стану страховика, формування основних заходів щодо покращення діяльності страховика стосовно формування маркетингової політики на прикладі НАСК «Оранта». В подальшому запропоновані заходи слід використати в маркетинговій діяльності НАСК «Оранта» з метою підвищення його конкурентоспроможності на ринку страхових послуг.