0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

держава як суб’єкт фінансового ринку (ID:148494)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 33
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………3 ОСНОВНА ЧАСТИНА…………………………………………………………….5 Розділ 1 Теоретичні основи держави як суб’єкта фінансового ринку…………5 Розділ 2 Оцінка діяльності держави як суб’єкта фінансового ринку…………13 Розділ 3 Проблеми та перспективи розвитку держави, як суб’єкта фінансового ринку……………………………………………………………………………….21 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...30 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Фінансова система держави включає фінансовий ринок. Це механізм перерозподілу фінансових ресурсів між окремими суб'єктами підприємницької діяльності, державою і населенням, між учасниками бюджетного процесу, деякими міжнародними фінансовими інститутами. Фінансовий ринок може успішно розвиватися і функціонувати лише в ринкових умовах. Вплив держави на процес кругообігу фінансових активів на фінансовому ринку позначається через таке джерело, як фіскальна політика. Від ступеня досконалості податкової системи великою мірою залежить ефективність заходів щодо виходу економіки із системної кризи. В Україні непродумана фіскальна політика призвела до посилення приховування національним виробником своїх доходів і перекачування грошей на зовнішні фінансові ринки. Коли економіка знаходиться в депресивному стані, фіскальна політика держави повинна бути спрямована на зниження податкового тиску. Довголітня практика державного втручання в фінансовий ринок дала змогу виробити відповідні методи і важелі, в результаті чого фінансова система стала високоефективною. Політика державного регулювання дає можливість нейтралізувати численні руйнівні процеси і небажані відхилення, які періодично переривають і деформують рух фінансового циклу. Проблематиці держави як суб’єкта фінансового ринку присвячені праці вітчизняних вчених-економістів, серед яких: В.В Бєляєв , Є.А. Бобров, З.Р. Ватаманюк, В.В. Корнєєв, С.В. Онишко, В.Л. Плескач. Серед останніх публікацій можна виділити наступних авторів: О.О. Власенко, Ю.М. Коваленко, А.А Свириденко, Я.В Онищук, В.П. Ходаківська, К.І Швабій, Н.М Шелудько. Проте, незважаючи на їхній вагомий внесок у розроблення теоретико-методологічних аспектів держави як суб’єкта фінансового ринку, сучасний стан розвитку економіки викликає необхідність поглибленого аналізу особливостей сегментування фінансового ринку у зв’язку з входженням України в європейський фінансовий простір, розширенням спектра дії фінансових посередників і появою нових фінансових інструментів. Мета роботи - узагальнити теоретичні основи, методичні рекомендації держави як суб’єкта фінансового ринку та вказати напрямки її вдосконалення. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: - дослідити теоретичні основи держави як суб’єкта фінансового ринку; - оцінити ефективність держави як суб’єкта фінансового ринку; - висвітлити проблеми та перспективи розвитку держави,як суб’єкта фінансового ринку. Об’єктом дослідження є економічні відносини з приводу розподілу і перерозподілу фінансових ресурсів між домогосподарствами, суб’єктами господарювання та державою на фінансовому ринку. Предметом дослідження є держава як суб’єкт фінансового ринку. Інформаційною базою для проведення дослідження виступили підручники, посібники, монографії, науково-публіцистичні статті з питань розвитку фінансового ринку, електронні джерела, в т.ч. звітна інформація та статистичні дані з офіційних сайтів органів державної влади, в т.ч. Міністерства фінансів, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Національного банку України, дані Статистичних щорічників.