0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудіювання як один з етапів вивчення іноземної мови (ID:158458)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2014
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. Аудіювання як система педагогічного контролю 1.1. Аудіювання як один з видів комунікативної діяльності……………….5 1.1.1. Суть аудіювання та його психофізіологічні механізми…………….6 1.1.2. Стратегії та навички аудіювання……………………………………11 1.2. Вимоги до завдань для перевірки навичок аудіювання…………………15 1.3. Функції аудіювання під час вивчення іноземної мови………………..17 РОЗДІЛ 2. Аудіювання як етап вивчення іноземної мови 2.1. Види і об’єкти аудіювання………………………………………………..20 2.2. Критерії оцінювання рівня сформованості навичок аудіювання у вивченні іноземної мови…………………………………………………………..27 Висновки………………………………………………………………………..32 Список використаної літератури………………………………………………34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Процес аудіювання полягає у сприйманні звукового ряду англійського мовлення: розрізненні істотних диференціальних ознак, характерних для тих мовних явищ, які аудіюються; впізнання цих явищ через порівняння їх ознак з ознаками відповідних їм внутрішніх образів; розумінні висловлювань через осмислення форм, які людина чує, на основі цих образів; випереджуючому прогнозуванні (антиципації) під час слухового сприймання тексту. Фoрмування механізму сприймання і породження висловлювань починається з аудіювання мовного матеріалу: спочатку засвоюють граматичні структури, лексичні одиниці вводяться і опрацьовуються в режим аудіювання, а потім вводяться в мовлення учнів, вимова опановується під час сприймання звуків у мовному потоці. Під час виконання учнями вправ у будь-якому режимі роботи – хоровому, груповому, індивідуальному чи парами – говоріння поєднується з аудіюванням і, таким чином, разом із засвоєнням іншомовного матеріалу в мовленні удосконалюється його аудіювання. Подальше оволодіння усним мовленням передбачає розвиток не тільки говоріння, а й аудіювання в межах засвоюваних певного іншомовного лексичного матеріалу.