0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання мультимедійних технологій на уроках англійської мови. (ID:198066)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 25
Рік виконання: 2011
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП…….………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Методичне обґрунтування використання мультимедійних технологій на уроках англійської мови …....................................................................................5 1.1 Комп’ютер як засіб підвищення ефективності навчання…………………………………………………………………….........5 1.2 Використання сучасних мультимедійних технологій у навчанні англійської мови.……………………………………………………………………...……..11 Розділ 2. ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ………………………………………………16 2.1 Вправи…...............................................................................................................16 Висновки…………………………………………………………………………….22 Список літератури………………………………………………………………….24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Деякі АНК ІМ пропонують вивчення іноземних мов із самого початку, інші – вдосконалення набутого раніше рівня володіння ІМ, де не виділяється якийсь один вид мовленнєвої діяльності. Серед таких курсів можна назвати “Triple Play English”, “English For Communication”, “Мир слов”, “Мышка Мия учит языки”, “Клиффорд учится читать”, “Занимательный английский”, “Профессор Хиггинс”, “Английский с Винни-Пухом”, “Lingua Land”, “Sing And Learn English” тощо. В АНК ІМ користувачам пропонується дуже широкий набір видів та форм роботи з текстами, граматичним матеріалом, лексикою. Кожен із зазначених курсів заслуговує на увагу й знаходить свого користувача, враховуючи вимоги програми, вік учнів, їх інтереси та кількість годин у школі.