0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота "Аналіз якості продукції" (ID:584355)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2022
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЯКОСТІ ВИРОБЛЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ 1.1. Економічна сутність якості виробленої продукції 1.2. Зміст, завдання та джерела аналізу якості виробленої продукції РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ВИРОБЛЕНОЇ ПРОДУЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «АТБ-Маркет» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ АТБ-Маркет» 2.2. Аналіз техніко-економічних показників 2.3. Аналіз якості та браку продукції РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ВИРОБЛЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В умовах ринкової економіки запорукою досягнення фінансового успіху підприємства є випуск високоякісної продукції. Під якістю продукції розуміють сукупність властивостей, що зумовлюють здатність продукції задовольняти потреби відповідно до її призначення. Забезпечення і підтримка необхідного рівня якості в процесі виготовлення і споживання продукції неможливі без управління якістю. Важливим елементом цієї системи є аналіз якості продукції. У вітчизняній та зарубіжній економічній літературі досить глибоко вивчаються питання, що пов’язані з якістю продукції. Значний науковий внесок у розробленння теоретико-методичних основ оцінювання якості продукції зробили Л. В. Дікань, Д. С. Димиденко, І.І. Калашнік [13], В. Куць [16], В.Є. Ластовецький, О.І. Момот, Т.А. Салімова, Н.Г. Суханін, С.А. Стуков, Ф. Фейгенбаум, О.М. Язвінська та інші науковці. Найбільш характерною рисою роботи сучасних підприємств є зростання технічного рівня якості продукції. В сучасних умовах високої насиченості ринку, виробництво високоякісної продукції є одним із чинників успіху. Саме якість визначає ступінь виживання підприємства, темпи НТП, економію всіх видів ресурсів, що використовуються на підприємстві. Метою курсової роботи є аналіз методичного забезпечення оцінювання якості виробленої продукції та розроблення рекомендацій щодо його практичного застосування в умовах підприємства. Завданнями курсової роботи можна виділити такі: 1) дослідити економічну сутність якості виробленої продукції; 2) розкрити зміст, завдання та джерела аналізу якості виробленої продукції; 3) навести організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства; 4) здійснити аналіз техніко-економічних показників; 5) здійснити аналіз якості та браку продукції на досліджуваному підприємстві; 6) запропонувати шляхи вдосконалення якості виготовленої продукції на підприємстві в сучасних економічних умовах. Об’єктом курсової роботи виступає аналіз якості виробленої продукції на підприємстві. Предметом курсової роботи є методика здійснення аналізу якості та браку виготовленої продукції на підприємстві та шляхи її покращення в сучасних економічних умовах. При написанні роботи було застосовано загальнонаукові методи та специфічні прийоми. Дослідження ґрунтуються на діалектичному підході до вивчення сучасного стану аналізу якості продукції. Також було застосовано методи теоретичного узагальнення та порівняння. Дослідження теоретико-методичних аспектів аналізу якості продукції здійснено із застосуванням методів індукції, дедукції та порівняння. Методи аналізу і синтезу використовувались для розроблення рекомендацій щодо шляхів підвищення якості продукції на досліджуваному підприємстві. Структура роботи. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЯКОСТІ ВИРОБЛЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ 1.1. Економічна сутність якості виробленої продукції Якість продукції – це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається мірою співвідношення товарів, робіт, послуг до умов та вимог стандартів, договорів, контрактів, запитів споживачів. Прийнято розрізняти якість продукції, роботи, праці, матеріалів, товарів, послуг. Якість продукції – це економічна категорія, тому що вона належить до найважливіших понять економічної науки, яка відображає істотні сторони економічних явищ та процесів. У деяких теоретичних джерелах «якість» визначають як «придатність для використання», «відповідність меті», «задоволення потреб споживача» чи «відповідність вимогам». Усе це відбиває тільки окремі аспекти якості. Формування підходів до розуміння категорії «якість» наведено в таблиці 1.1. Таблиця 1.1. Підходи до розуміння категорії «якість» Автор Визначення поняття «якість» Українська асоціація якості Якість – це процес безперервного вдосконалення, спосіб ведення бізнесу, коли необхідно бути краще, досконаліше інших, а не просто мати продукцію кращої якості. ГОСТ 15467-79 Сукупність властивостей продукції, що зумовлюють її придатність задовольнити певні потреби відповідно до її призначення. [6] Міжнародний стандарт ISO 9000-2000 Ступінь, до якого сукупність власних характеристик продукції, процесу або системи задовольняє сформульовані потреби або загальнозрозумілі чи обов’язкові очікування. [7] Міжнародний стандарт ISO 8402-86 Сукупність властивостей і характеристик продукції або послуги, що надають їм можливість задовольняти обумовлені або передбачувані потреби споживачів. [8] Гегель (ХІХ ст. н.е.) Якість є ототожненою з буттям визначеністю в тому розумінні, що дещо перестає бути тим, чим воно є, коли воно втрачає свою якість. Ісікава К. (1950 р.) Якість – властивість, котра реально задовольняє споживачів. Аналізуючи наведені визначення поняття, можемо зробити висновок, що якість є однією з важливих та складних економічних категорій. Тому багато авторів по-різному трактують визначення поняття «якість», оскільки дане поняття включає велику кількість специфічних властивостей предметів і явищ. Канонічне визначення поняття «якість продукції» є таким: якість – це сукупність властивостей та характеристик продукту, котрі надають йому здатність задовольняти встановлені або передбачувані потреби. Встановлені потреби зафіксовані у правових нормах, стандартах, замовленнях, угодах, технічних умовах поставок та інших документах. Передбачувані потреби – це ті очікування, які споживач зазвичай не формулює конкретно, але відносить до стійких побажань; до них можна віднести, наприклад, відповідність продукту моді, звичкам споживачів, національним або культурним особливостям споживання тощо. Основними причинами, що визначають необхідність забезпечення і підвищення якості можна виділити такі: 1) зростання обсягів виробництва та як наслідок можливе збільшення браку у виробництві; 2) зростання в розвитку науки та техніки ролі і темпів науково-технічного прогресу; 3) посилення конкуренції на внутрішніх і світових ринках; 4) удосконалення конструкцій виробів, що виготовляються, збільшення функціональності виробів; 5) збільшення кількості потреб та їх розвиток і зміна. Сучасне трактування даного поняття визначено у Міжнародному стандарті ISO 9000-2000. В ньому зазначається, що по-перше не можна робити акцент на виключно на характеристиках продукції при визначення якості; по-друге об’єктом уваги для компаній виступає не тільки продукція, а й процеси, які відбуваються при її створенні та система управління щодо її виробництва. [6]