0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Brand management in tourism company “TUI”, Kyiv (ID:87252)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 101
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
INTRODUCTION PART 1. THEORETICAL BASIS OF BRAND MANAGEMENT IN THE TOURISM INDUSTRY 1.1. Basic nature and elements of brand 1.2. Brand management strategy in tourism 1.3. Tourism branding techniques through social media Conclusions to part 1 PART 2. ANALYSIS OF BRAND MANAGEMENT IN TOURISM COMPANY “TUI”, KYIV 2.1. Analysis of Ukrainian tourism brand 2.2. Organizational-economic characteristic of tourism company “TUI” 2.3. Assessment of brand management in tourism company “TUI” Conclusions to part 2 PART 3. IMPROVEMENT OF BRAND MANAGEMENT IN TOURISM COMPANY “TUI”, KYIV 3.1. Actions to improve the brand management of tourism company “TUI” 3.2. Effectiveness of the proposed measures to improve the brand management of tourism company. Conclusions to part 3 CONCLUSIONS REFERENCES APPENDICES
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову