0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-коледж, Звіт з практики, №3875 (ID:22170)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 52
Рік виконання: 2011
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Організація маркетингової діяльності магазину взуття «Нова мода» 1.1.Загальна характеристика підприємства 1.2. Діагностика маркетингової діяльності підприємства 1.2.1. Аналіз системи організації маркетингової діяльності на підприємстві 1.2.2. Аналіз маркетингової стратегії підприємства 1.2.3. Аналіз товарної політики підприємства 1.2.4. Аналіз цінової політики підприємства 1.2.5. Аналіз політики розподілу підприємства 1.2.6. Аналіз комунікаційної політики підприємства 1.2.7. Оцінка ефективності маркетингової діяльності на підприємстві 1.3. Заходи щодо підвищення ефективності роботи підприємства та шляхи впровадження запропонованих пропозицій РОЗДІЛ 2. Індивідуальне завдання. Розробка і реалізація стратегії росту підприємства 2.1 Основні передумови росту підприємства 2.2 Розробка стратегії росту підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову