0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Комп'ютерний тренінг (ID:63633)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 37
Рік виконання: 2012
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Варіант 11 Діяльністю деякої фірми є продаж товарів з використанням замовлень. Фірми -замовники мають можливість одночасно замовити різні типи товарів. Платня за товари одного замовлення вноситься одночасно за всі товари. Якщо замовлення не оплачено протягом 1 місяця замовлення вважається недійсним. У середовищі СУБД MS Access створити програмне забезпечення, за допомогою якого виконується: XLI. Ввод даних у таблиці БД СУБД MS Access. Замовлення на продаж товарів Код замовлення Код фірми Дата замовлення Дата сплати 1 111 02.11.99 05.11.99 2 222 11.11.99 18.11.99 3 333 17.11.99 4 444 26.11.99 09.12.99 5 111 29.11.99 6 222 02.12.99 17.12.99 7 333 11.12.99 30.12.99 8 444 14.12.99 9 111 25.12.99 05.01.00 10 222 30.12.99 11 333 06.01.00 12 444 15.01.00 22.01.00 13 111 21.01.00 07.02.00 14 222 31.01.00 12.02.00 15 333 05.02.00 16 444 11.02.00 28.02.00 Довідник фірм Код фірми Назва фірми Телефон 111 Реставрація 228-06-94 222 ЮКЕН 435-61-92 333 АЛЬТАІР 442-91-74 444 АІМ 224-50-71 Вміст Замовлення Код замовлення Код товару Кількість 1 11 400 1 12 150 1 13 800 2 14 90 2 15 400 2 16 200 3 17 45 Вміст Замовлення (продовження) 3 18 120 3 19 300 4 20 100 4 21 600 4 12 550 5 18 200 5 17 50 5 19 250 6 17 180 6 11 200 6 16 250 6 13 300 7 14 350 7 15 100 8 16 150 8 17 50 9 19 130 9 20 240 9 21 360 10 12 280 10 18 320 10 17 210 10 19 160 11 17 100 11 11 50 12 12 120 12 20 240 13 21 50 13 12 100 13 18 120 14 17 190 14 11 200 15 16 150 15 17 90 15 18 80 16 19 70 16 20 160 16 12 120 Довідник товарів Код товару Назва товару Код країни Роздрібн ціна, у.о. за 1кв.м. Оптова ціна, у.о. за 1кв.м. 11 Панелі 10 5,9 5,6 12 Шпалери акрилові 20 13,3 12,8 13 Лінолеум 20 5,9 5,3 14 Панелі 30 5,45 5,35 15 Плінтус 40 2,9 2,8 16 Плінтус 20 5,9 5,8 17 Лінолеум 40 3 2,8 18 Підвісні стелі 20 6,8 6,7 19 Паркет 50 16,6 16,5 20 Декоративні панелі 20 6,4 6,3 21 Декоративні шпалери 20 8,35 8,25 Довідник країн-виробників Код країни Назва країни 10 Бельгія 20 Німеччина 30 Голландія 40 Україна 50 Франція Для вводу, модифікації та перегляду даних таблиць необхідно створити такі форми:  Форму Замовлення, для вводу та модифікації даних з табл. Замовлення на продаж товарів. Для вводу даних у поле код фірми на формі використовується елемент керування – поле зі списком. Список будується по таблиці Довідник фірм.  Форму Товари, для вводу та модифікації даних з табл. Довідник товарів. Для введення даних у поле Код країни на формі використовується елемент керування – поле зі списком. Список будується по таблиці Довідник країн-виробників.  Форму Фірми, для вводу та модифікації даних з табл. Довідник фірм.  Ієрархічну форму Замовлення та їх вміст для одночасного вводу даних у таблиці Замовлення на продаж товарів, Вміст продажу. Для вводу даних у поле код фірми на формі використовується елемент керування – поле зі списком. Список будується по таблиці Довідник фірм. У формі передбачити поле телефон з таблиці Довідник фірм. У підпорядкованій формі Вміст замовлень передбачити наступні поля:  поле зі списком назва товару, для вводу даних у поле Код товару. Список будується по таблиці Довідник товарів;  поле кількість;  поля оптова ціна та роздрібна ціна;  розрахункове поле вартість замовлення -елементи поля вартість замовлення розраховуються як добуток вартості товарів на кількість замовлених товарів. Для обчислення ціни скористатися таким правилом: якщо кількість проданих товарів перевищує 15, то ціна буде дорівнювати оптовій ціні, в іншому випадку - роздрібній ціні;  розрахункове поле всього - кількість всіх замовлених товарів та загальну вартість товарів.  Взаємопов’язані форми Товари та замовлення. Форма Товари використовується для перегляду та введення даних в таблицю Довідник товарів. Вона містить кнопку Замовлення. На підпорядкованій формі Замовлення відображається інформація про замовлення обраного товару, що містить наступні поля:  Код замовлення;  Дата замовлення та Дата сплати;  Кількість товарів, що містить кількість проданих товарів, замовлених фірмою в одному замовленні;  Вартість замовлення, що містить значення, яке дорівнює сумі вартостей товару, замовлених в одному замовленні. Для обчислення вартості див. правило, що наведено під час описання підпорядкованої форми Замовлення та їх Вміст;  розрахункові поля для виводу кількості замовлень та загальної вартості замовлень товару одного типу. I. Пошук даних у БД. 1. Побудувати динамічний набір записів, що містить 1.1. Інформацію про товари, країна -виробник яких Бельгія. Динамічний набір записів повинен містити поля, що співпадають з полями таблиці “Довідник товарів”. Дані впорядкувати по зростанню вартості товарів. 1.2. Замовлення на продаж товарів для фірм, назва яких починається з літери “А” за листопад 1999 року. Динамічний набір записів повинен містити такі поля: код замовлення, найменування товару, назва країни, назва фірми, кількість, ціна, вартість. Елементи поля вартість замовлення розраховуються як добуток ціни на кількість замовлених товарів. Для обчислення поля вартість скоритатися правилом, що наведено у ієрархічній форми Замовлення та їх вміст. Дані впорядкувати по зростанню вартості замовлення. 1.3. Замовлення на продаж товарів, в яких замовлення не оплачено до 05.01.00. Динамічний набір записів повинен містити такі поля: код замовлення, назва фірми, телефон, дата. 2. Створити групові запити, які визначають для всіх фірм загальну кількість та загальну вартість замовлених товарів 2.1. всіх типів; 2.2. деякого типу (найменування товару повинно задаватися під час виконання запита у вигляді параметра); 2.3. за деякий проміжок часу (нижня та верхня границі проміжку часу повинні вводитись під час виконання запита у вигляді параметрів); 2.4. за деякий місяць року (значення параметра повинно вводитись у такому форматі “yyyy mm”, де “yyyy” означає рік, а “mm” - номер місяця). 3. З використанням перехресного запиту вивести дані, що містять інформацію про кількість замовлених товарів, назва яких починається зі слова “Панелі”, для кожної фірми по місяцях. Результати подати у вигляді перехресної таблиці, в якій елементами першого стовпця будуть найменування фірм, а назвами стовпців - рік та місяць у такому форматі “yyyy mm”, де “yyyy” означає рік, а “mm” - номер місяця. 4. Використовуючи зовнішнє об’єднання між таблицями та запитами, визначити найменування товарів та їх характеристики, для яких не має замовлень за період з 02.12.99 по 11.12.99. I. З використанням запитів виконати такі модифікації даних 1. Збільшити на 5% оптову ціну та на 7% роздрібну ціну товарів виробництва України. 2. З таблиці “Замовлення на продаж товарів” видалити записи, в яких Замовлення оплачені. До видалення даних зберегти в окремій таблиці записи, що підлягають видаленню. I. Для перегляду вихідних документів необхідно створити такі звіти: I. Звіт “Аналіз продажу товарів в розрізі місяців”. Звіт повинен містити такі поля: код замовлення, найменування товарів, країнавиробник, назва фірми, телефон, дата замовлення, дата сплати, кількість, ціна, вартість. Дані звіту згрупувати по полю дата замовлення (по місяцях). В межах однієї групи дані згрупувати по полю найменування товарів. II. Звіт “Аналіз продажу товарів”. Звіт повинен містити такі поля: найменування товарів, код замовлення, дата замовлення, дата сплати, кількість, ціна, вартість. Дані звіту згрупувати по полю найменування товарів. III. Звіт “Аналіз продажу товарів в розрізі клієнтів ”. Звіт повинен містити такі поля: назва фірми, телефон, код замовлення, дата замовлення, дата сплати, кількість, ціна, вартість. Дані звіту згрупувати по полю назва фірми. Примітка: Розрахункові поля звітів вартість та ціна будується на основі аналгічно одноіменним полям динамічного набору записів у запиті п.ІІ.1.2. Для кожної групи звітів додати проміжні результати для обчислення кількості та вартості замовлених товарів Вимоги до інтерфейсу користувача. Для запуску побудованих об’єктів створити Головну форму, що містить декілька вкладок (див. розділи “Контрольний приклад …” та “Лабораторна робота 5”). Під час перегляду звітів передбачити фільтрацію даних по полях Дата замовлення та Дата сплати. Фільтр для звітів будується на основі значень елементів управління форми Головна форма. Для створення фільтра по Дата замовлення та Дата сплати використати поля форми.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову