Зразок роботи
В ході проведеного дослідження встановлено, що сутність фінансового стану підприємства слід розглядати з позицій фінансового менеджменту. Фінансовий стан передусім є об’єктом фінансового управління, результатом фінансово-господарської діяльності й слугує якісною характеристикою діяльності підприємства. Фінансовий стан підприємства відображає стан забезпеченості фінансовими ресурсами, необхідними для нормального функціонування підприємства, доцільністю їх розміщення та ефективністю використання й вимірюється сукупністю показників, що характеризують загальні результати діяльності підприємства на даний час і визначає його перспективи у майбутньому.
Основними елементами фінансового стану є: фінансова стійкість, ліквідність, платоспроможність, прибутковість, рентабельність, кредитоспроможність, ділова активність. Вважаємо, що доцільно доповнити дану характеристику фінансового стану такими елементами, як: ефективність формування майнового комплексу та структури капіталу, моніторинг загрози банкрутства, рівень інвестиційної привабливості та фінансового ризику.
Управління фінансовим станом підприємства є одним з найбільш значимих функціональних напрямів системи фінансового менеджменту, яка досить тісно пов’язана з іншими системами управління.
Управління фінансовим станом підприємства здійснюється за допомогою ефективного, систематичного й усебічного оцінювання з використанням різних методів, прийомів та методик аналізу. Це дає можливість існуванню критичній оцінку фінансового стану підприємства як у статиці за даний період, так і в динаміці – за ряд періодів, дає можливість визначити "больові точки" у фінансовій діяльності та способи найефективнішого використання фінансових ресурсів, їх раціонального розміщення.
Як і кожна управлінська система, управління фінансовим станом підприємства передбачає наявність деякого об’єкту управління. При таких обставинах об'єктом управління фінансовим станом є фінансові відносини у сфері грошового обігу та фонди фінансових ресурсів, які створюються та використовуються в усіх ланках фінансово-господарської діяльності підприємства.
Вивчення фінансового стану підприємства є одним із головних завдань управління фінансами підприємства. Особливого значення дослідження фінансового стану підприємства набуває у період розвитку ринкових відносин створення у державі сприятливого інвестиційного клімату, що сприяє зменшенню впливу різноманітних ризиків та ухваленню відповідних рішень щодо запобігання кризовим ознакам на підприємстві.
...
Так як в ході дослідження було виявлено, що фінансовий стан підприємства є достатньо стійким та стабільним, тоді в якості його зміцнення автором доведено, що підприємству необхідно впровадити інноваційну стратегію. Інноваційна стратегія підприємства туризму є одним із економічних важелів його розвитку та підвищення конкурентоспроможності. Інноваційна стратегія у сфері туризму спрямована на створення нового або зміна існуючого продукту, на вдосконалювання транспортних, готельних й інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних і телекомунікаційних технологій і сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Даний висновок обґрунтовує необхідність застосування різних методичних підходів для її формування, реалізації та оцінки ефективності.
В якості інноваційної стратегії підприємству запропоновано звернути вагу на внутрішній туризм та посилити рекламні заходи у Північному регіоні. Загалом запропоновані заходи щодо впровадження інноваційної стратегії турфірми “Інтервояж” (заходи посилення конкурентоспроможності фірми, напрямки вдосконалення асортиментої політики, а також розробка ефективної рекламної політики) дозволять підвищити фінансові показники діяльності підприємства – зростання чистого доходу прогнозується на 5,1%, валового доходу – на 0,53%, а загальне зменшення витрат прогнозується на 8,21%.