0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ РОБІТ ТА ПОСЛУГ (ID:178062)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 13
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1. Значення і задачі аналізу виробництва і реалізації продукції, робіт, послуг 2. Аналіз випуску продукції у натуральному виразі 3. Аналіз обсягу виробництва у вартісному виразі 4. Аналіз ритмічності виробництва ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Обсяг виробництва і реалізації продукції -- найважливіші показники, що характеризують виробничо-господарську діяльність підприємства. Кількість випущеної і реалізованої продукції визначається попитом на продукцію підприємства, його матеріально-технічною базою, організаційно-технічним рівнем, ефективністю використання виробничих ресурсів. У свою чергу обсяг продукції впливає на всі інші сторони діяльності -- трудові показники, показники використання основних засобів, собівартість, витрати, прибуток від операційної діяльності, фінансовий стан підприємства. В умовах ринку аналіз виконання виробничої програми зводиться перш за все не до загального дослідження показників обсягу виробництва, а до аналізу маркетингової складової, дослідження відповідності продукції ринковому попиту, здатності її задовольняти вимоги покупців і споживачів. Вагомою складовою частиною аналізу є оцінка обсягу і динаміки продукції на експорт. В процесі аналізу значну увагу треба приділити оцінці виконання договірних зобов’язань по обсягам, строкам, якості продукції, встановити причини невиконання договірних зобов’язань та їх вплив на результати роботи підприємства. В процесі господарювання на підприємстві виникають витрати щодо вартості використаних виробничих запасів (сировини, матеріалів, робіт, послуг), оплати праці працівників, здійснених соціальних заходів, зносу необоротних матеріальних і нематеріальних активів. Сукупні витрати на виробництво продукції складають витрати господарської діяльності суб'єктів підприємництва. В такому найбільш абстрактному розумінні витрати виробництва однаково притаманні всім суспільно-економічним формаціям. Національні економічні стандарти визначають витрати підприємства як зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, які призводять до зменшення власного капіталу. Сучасні умови господарювання надають підприємствам повну самостійність з питань виробництва та реалізації продукції: планування і організація технологічного процесу, обсяги виробництва, структура продукції, контрагенти та напрями реалізації тощо. Правильно обрана стратегія виробництва та відповідні обсяги випуску продукції забезпечують бажаний обсяг реалізації та фінансові результати – прибутки, що відповідають масштабам цієї діяльності. При цьому необхідно враховувати, що виробнича діяльність підприємства зумовлена загальною економічною ситуацією, галузевими пропорціями та платоспроможним попитом населення. Метою аналізу виробництва та реалізації продукції є знаходження шляхів збільшення обсягів виробництва та реалізації продукції порівняно з конкурентами, розширення частки ринку при максимальному використанні виробничих потужностей і, як результат, – збільшення прибутку підприємства. Основне завдання комплексного аналізу виробництва та реалізації продукції – аналіз конкурентних позицій підприємства та його здатності до швидкого маневрування ресурса­ми при зміні кон’юнктури ринку. Це завдання реалізується шляхом вирішення окремих аналітичних завдань. Джерела інформації, що використовуються при проведенні аналізу виробництва та реалізації продукції, наведені в табл. 1. Наведені джерела інформації використовуються для проведення ретроспективного аналізу. Оперативний аналіз проводиться за даними первинного обліку (за інформацією на рахунках 23, 26, 36, 90 тощо). Сутність виробничої діяльності полягає у створенні матеріальних благ, необхідних для задоволення різноманітних потреб суспільства. Промислове виробництво покликане забезпечити економіку країни і населення засобами виробництва і предметами споживання. Випуск продукції для задоволення певної суспільної потреби - основне призначення підприємства. Однак підприємство має виробляти тільки ті види продукції і в такому обсязі, які воно може реально реалізувати. Темпи зростання обсягу виробництва і реалізації продукції, підвищення її якості безпосередньо впливають на величину витрат, прибуток і рентабельність підприємства. Тому аналіз випуску продукції має важливе значення. Мета аналізу полягає у виявленні найбільш ефективних шляхів збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції, поліпшення її якості, розширення ринків збуту. Основними завданнями аналізу обсягу виробництва і реалізації продукції є: 1. оцінка динаміки і ступеня виконання плану виробництва і реалізації продукції; 2. визначення впливу факторів на зміну обсягу і асортименту продукції; 3. оцінка виконання договорів за обсягом, ритмічності поставок, якості і комплектності продукції; 4. виявлення внутрішньовиробничих резервів збільшення випуску і реалізації продукції, поліпшення її якості. Показники, що характеризують обсяг і асортимент продукції, що випускається і відвантаженої продукції, відображаються протягом року в формі № П-1 «Відомості про виробництво і відвантаження товарів і послуг» та формою № 5-3 «Відомості про витрати на виробництво і реалізацію продукції (робіт, послуг ) ». У річному звіті ці показники відображаються у формі № 1-підприємство «Основні відомості про діяльність організації» і формою № 1-натура «Відомості про виробництво і відвантаження промислової продукції». Дані про обсяг продажів товарів, продукції, робіт, послуг містяться у формі № 2 «Звіт про фінансові результати». Загальна характеристика динаміки і виконання плану виробництва продукції. Продукція підприємства- Це сукупність споживчих вартостей, які є прямим корисним результатом його основної діяльності. Обсяг виробництва промислової продукції може виражатися в натуральних, умовно-натуральних, трудових і вартісних вимірниках. Натуральні показники використовуються для визначення фізичного обсягу випуску окремих видів продукції. Без урахування продукції в натуральному вираженні неможливий облік продукції в будь-яких інших вимірниках. Узагальнюючі показники обсягу виробництва продукції отримують за допомогою вартісної оцінки. Основними показниками обсягу виробництва служать валовий і товарна продукція. Валова продукція - Це показник вартості всієї виробленої продукції і виконаних робіт, включаючи незавершене виробництво. Товарна продукція відрізняється від валової тим, що в неї не включають залишки незавершеного виробництва і внутрішньогосподарський оборот, т. е. показник товарної продукції характеризує обсяг продукції, закінченою виробництвом і призначеної для реалізації. За своїм складом на багатьох підприємствах валова продукція збігається з товарною, якщо немає внутрішньогосподарського обороту і незавершеного виробництва. Обсяг продукції (робіт, послуг) оцінюється у фактичних оптових (відпускних) цін (без ПДВ, акцизів і аналогічних обов'язкових платежів). Для вивчення динаміки виконання плану обсяг продукції слід оцінювати також в порівнянних цінах. Як порівнянних цін можна використовувати оптові (відпускні) ціни звітного року. При аналізі обсягу продукції (робіт, послуг) необхідно також розрізняти такі показники: номенклатура, асортимент і структура продукції (робіт, послуг):  номенклатура - Перелік найменувань виробів, що випускаються підприємством, і робіт, вироблених їм.  асортимент - Перелік найменувань виробів із зазначенням обсягу випуску по кожному виду. Він буває повний, груповий, внутрішньогрупової.  структура - Співвідношення (питома вага) випуску окремих видів виробів у загальному обсязі виробленої продукції. Отже, аналіз слід починати з оцінки динаміки і виконання плану по загальному обсягу відвантаженої продукції. У процесі аналізу перевіряється виконання плану по відвантаженню продукції і дається характеристика зміни обсягу продукції в порівнянні з попереднім періодом. З цією метою порівнюють фактичні дані за звітний період з плановими показниками і відповідними даними за минулий період. 2. Аналіз випуску продукції у натуральному виразі Відповідно до укладених з замовниками договорами поліграфічні підприємства повинні забезпечити випуск друкованої продукції конкретних видів: книг, брошур, плакатів і т.д. Тому об'єктом аналізу має бути вивчення випуску продукції в натуральному вираженні, тобто за номенклатурою, назвам і асортименту друкованої продукції. Номенклатура продукції - це систематизований перелік найменувань виробів із зазначенням кодів за загальносоюзним класифікатором промислової продукції (ОКПП). Друковані видання в натуральному вираженні класифікуються за такими укрупненими групами: книги і брошури; журнали, видання, що продовжуються і бюлетені; изоиздания; картографічні видання; нотні видання; газети; бланки форм обліково-звітної та планової документації; друковані обгортки, етикетки, упаковки; прочая друкована продукція. Крім того, поліграфічні підприємства виготовляють товари народного споживання (зошити, паперово-білові товари, іграшки та ігри з паперу,