0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи розвитку самостійності учнів на заняттях з виробничого навчання (ID:129937)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Розділ 1. Виробниче навчання і його місце у спрямуванні навчального процесу на виховання самостійності 1.1. Розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів на уроці виробничого навчання 1.2. Самостійна робота учнів – засіб розвитку пізнавальної активності і творчого мислення Розділ 2. Види самостійної роботи учнів на заняттях виробничого навчання швачок II розряду 2.1. Можливості програми виробничого навчання для розвитку самостійності учнів 2. 2. Розробка прикладів завдань для самостійної роботи майбутніх швачок 2.3. Розробка плану-конспекту уроку на тему: «Обробка кишень. Обробка прорізної кишені з листочкою»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Нові цілі освіти припускають формування творчої особистості, здатної до самостійного визначення способів своєї діяльності. Якість освітнього процесу багато в чому визначається тим, якою мірою учень є суб'єктом пізнання, виявляючи у процесі навчання активність і пізнавальну самостійність. Самостійність є основою формування творчості у діяльності суб'єкта, а творча діяльність – це активна взаємодія суб'єкта з навколишнім світом, у результаті якого він цілеспрямовано змінює цей світ і себе, і створює щось нове, що має суспільне значення. Тому майбутнє напряму залежить від зусиль ПТНЗ: наскільки добре воно забезпечить розвиток активності і самостійності учнів у навчанні [1. c. 14]. Важливість практичного вирішення проблеми розвитку самостійності, її недостатня теоретична вивченість